حل معضلات آبی و برقی در خوزستان

به گزارش تاسیسات نیوز، استان خوزستان مدت های زیادی است که با مشکلات آب و برق دست و پنجه نرم می کند اما با آمدن فصل گرما  این مشکلات به معضلات تبدیل شده اند. خدمات خوزستان را به یک هواپیما تشبیه کردم به همین دلیل هزینه های نگهداری در این استان نیز باید مانند هواپیما باشد و ما نمی توانیم با هزینه نگهداری پیکان یک هواپیما به آسمان بفرستیم چرا که در این صورت شش ماه بعد این هواپیما زمین گیر می شود.




خوزستان استان خبرسازی است. خوزستان منبع تولید بیش از 80 درصد نفت کشور با طبیعت جلگه‌ای مناسب کاشت انواع محصولات کشاورزی است. کارون پُر آب ترین و کرخه طولانی ترین رودخانه کشور، اروند رود، جراحی و دز در این استان قرار دارند. استان علاوه بر تعدد منابع طبیعی سرشار از تنوع قومی و دینی است.




خوزستان با وجود منابع و امکانات سرشار، همواره با مشکلات و مسائل مختلفی روبه رو است مشکلاتی از جنس خوزستان.




غلامرضا شریعتی (45 ساله) یکی از جوان ترین استانداران دولت اول روحانی است. دکترای ژنتیک دارد. او همزمان با فعالیت دانشگاهی و علمی در دانشگاه جندی شاپور، در دوره اصلاحات معاونت سیاسی امنیتی استانداری خوزستان را برعهده داشت و برای مدتی هم سرپرست استانداری بود. وی از فعالان ارشد اصلاح طلب در استان خوزستان به شمار می آید که خرداد 1395 پس از برکناری مقتدایی از استانداری، به عنوان استاندار جدید معرفی شد.




استاندار خوزستان در مصاحبه با عصرایران تاکید کرد که طرح های جدید انتقال آب کارون به مناطق مرکزی ایران (تونل بهشت آباد) تایید سازمان محیط زیست را ندارد و به دلایل مختلف از جمله هزینه بالا اجرا نخواهد شد.




او همچنین تاکید کرد مجوز رفت و آمد استانی خودروهای منطقه آزاد اروند تا اطلاع بعدی و حداقل تا 4 سال آینده ادامه خواهد داشت.




وی از پیشنهاد خود برای اصلاح ساختار استانداری برای خوزستان و پذیرش آن از سوی رئیس جمهور خبر داد.

 

 

شریعتی خدمات خوزستان را ملی و به یک هواپیما تشبیه کرد که هزینه های نگهداری آن نیز باید در همین سطح باشد. استاندار همچنین وعده داد مشکلات مربوط به آب و برق خوزستان تا حداکثر 4 سال آینده حل شوند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;