حل بحران آب به تنهایی؟!!!

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون برنامه ريزي و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: حل بحران آب در کشور به تنهايي از عهده وزارت نيرو خارج است بلکه به همکاري همه دستگاه ها نياز دارد.

علي اصغر قانع روز چهارشنبه در ديدار با استاندار قزوين افزود: به منظور حل مشکلات حوزه آب به عزم ملي نيازمند هستيم.


وي افزود: تلاش مي کنيم با استفاده از ظرفيت ها و توانمندي مسئولان، دستگاه ها و امکانات استانها نسبت به حل بحران آب در مناطق مختلف کشور اقدام کنيم.


قانع همچنين گفت: تغيير شيوه الگوي مصرف نيز از موارد مهمي است که بايد براي حل بحران آب به آن توجه داشته باشيم.


حل بحران آب، از دغدغه هاي اصلي دولت است


استاندار قزوين نيز در اين ديدار گفت: قزوين در حوزه تامين و انتقال در آب بخش شرب و کشاورزي مشکلات زيادي دارد و جزييات موارد مربوط به اين مساله در ديدار با وزير نيرو به اطلاع وي نيز رسيده است.


عبدالمحمد زاهدي در ادامه گفت: مسئله و دغدغه اصلي وزارت نيرو که در گذشته تامين انرژي و ساخت نيروگاه ها بود امروز به بحث آب تبديل شده است.


وي با اشاره به اجراي طرح آبرساني از سد طالقان به قزوين،گفت: مشکل آب شرب 14 شهر و 194 روستاي استان با اجراي اين طرح حل مي شود و در بخش کشاورزي نيز بايد به فکر حل مشکل باشيم.


زاهدي اظهار کرد: امروزه تامين آب کار بسيار مشکلي است و البته نبايد فراموش کرد مشکل اصلي ما در اين حوزه به مصرف ناصحيح باز مي گردد.


وي افزود: بايد در خصوص پساب شهر صنعتي البرز و استفاده از آن براي مصارف مختلف نيز با تشکيل نشستي با حضور مسئولان مربوطه هرچه زودتر تصميم گيري شود.


در پايان اين ديدار، استاندار قزوين از زحمات احمد هجران فر مديرعامل سابق آب و فاضلاب استان قزوين قدرداني کرد و به داراب بيرانوند مديرکل جديد اين اداره تبريک گفت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;