حضور برجسته ایرانیان در نمایشگاه نفت و گاز عمان

به گزارش تاسیسات نیوز،  مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به حضور موفق شرکت‌های ایرانی در دهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز عمان گفت: این نمایشگاه با حضور مشاور ارشد سلطان قابوس، رایزن بازرگانی سفارت ایران، سفرای چند کشور حوزه خلیج‌فارس و اروپا و فعالان و صاحب‌نظران بین‌المللی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی مسقط برگزار شد.

 

 

 

رسول محققیان با اشاره به اینکه مشارکت‌کنندگان ایرانی این نمایشگاه در قالب پاویون جمهوری اسلامی ایران به عرضه توانمندی‌های خود پرداختند، اضافه کرد: در این رقابت تخصصی بیش از 300 شرکت از کشورهای ایران، عمان، امارات متحده عربی، اتریش، آمریکا، عربستان سعودی، فرانسه، چین، هند، انگلستان، تونس، بحرین، قطر، هلند، ایتالیا، آلمان، نیوزیلند، کانادا، رومانی، روسیه و مصر حضور داشتند که ایران بعد از عمان و چین بیشترین تعداد مشارکت‌کننده را به خود اختصاص داده بود.






محققیان اعلام کرد: پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه با هماهنگی و مدیریت شرکت نمایشگاه اصفهان برگزار شد و خوشبختانه مشارکت‌کنندگان ایرانی علاوه‌بر حضور در نمایشگاه، توانستند از طریق حضور در کنفرانس‌های جانبی و همچنین دیدار و جلسه با سفیر ایران در عمان، مذاکرات و دستاوردهای خوبی را حاصل کرده و به بیان دیدگاه ها، اهداف و خواسته‌های خود برای حضور در بازار عمان بپردازند.





به گفته وی در جلسه با سفارت ایران، قول هرگونه همکاری با شرکت‌های ایرانی برای شروع و توسعه فعالیت در عمان از سوی سفیر کشورمان داده شد. همچنین در روز نخست، غرفه‌های ایران مورد بازدید مشاور سلطان قابوس و هیات همراه قرار گرفت و رایزن بازرگانی کشورمان طی دیدارهای جداگانه با مشارکت‌کنندگان ایرانی به گفت‌وگو نشست.





مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان تاکید کرد: حضور توانمند تولیدکنندگان و متخصصان ایرانی در کنار برترین‌های صنعت نفت و گاز منطقه و دنیا مانند شرکت توسعه پتروشیمی عمان، bp، Halliburton، Schlumberger، Petrofac، Huawei، شرکت ملی گاز عمان، Naffco، انجمن پتروشیمی خاورمیانه، Schneider Electric و GEnergy، نشان‌دهنده توان بالای کشور در صنعت نفت و گاز است.





وی با تاکید بر اینکه یکی از بهترین و موثرترین شیوه‌های شناخت بازار مصرف جهان و توانمندی دیگر رقبا، آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، بررسی زمینه تعاملات تجاری و شروع طرح‌های عظیم برون‌مرزی و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی است، ادامه داد: مشارکت‌کنندگان ایرانی این نمایشگاه توانستند در کنفرانس سه روزه‌ای که همزمان با نمایشگاه و با حضور متخصصان و صاحب‌نظران بین‌المللی برپا شد، به بیان دیدگاه‌ها، نوآوری‌ها و یافته‌های خود در صنعت نفت و گاز بپردازند.

 

منبع: دنیای اقتصاد

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;