بازداشت به خاطر فروش مبرد قابل اشتعال

به گزارش تاسیسات نیوز، یک مرد 34 ساله در لوئیزیانای آمریکا به خاطر فروش یک مبرد تهویه مطبوع حاوی پروپان اشتعال پذیر بازداشت شد. 




مایکل واگنر متهم به فروش یک مبرد تهویه مطبوع حاوی پروپان به ارزش ده ها هزار دلار به شرکت های تعمیرات تهویه مطبوع، متخصصان و فروشندگان است.

 

 

 

مبرد که با نام سوپر فریز 22A فروخته شده بین سال ای 2012 و 2016 به عنوان جایگزین R22 تبلیغ می شده است.

 

 

 

بیشتر مشتریانی که مبرد را خریدند نمی دانستند اشتعال پذیر و خطرناک است. واگنر متهم به دزدی به ارزش 25000 دلار با وسایل کلاهبرداری و برنامه های سیستماتیک، کار با مواد خطرناک، امتناع از دادرسی، تخلف آگاهانه از قوانین و مقررات کمیسیون گاز لوئیزیانا و کوتاهی در بودار کردن گاز یا تایید وجود یک ماده بودار است.

 

 

 

 

واگنر پس از ارزیابی های سازمان وکلای مدافع، FBI و سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا بازداشت شد.

 

 

 

در جولای 2013 سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا درباره خطرات ایمنی مربوط به استفاده از پروپان یا سایر مبردهای تاییدنشده در سیستم های تهویه مطبوع خانگی هشدار داد. در 2014، FBI یک ارزیابی در مورد فروش سوپرفریز 22a، سوپرفریز 12a، سوپرفریز 134a و Enviro-Safe 22a انجام داد چون این مواد برای بررسی به عنوان مبردهای جایگزین و پذیرفته شده به سازمان حفاظت محیط زیست ارایه نشده بودند.

 

 

 

 

چندین مبرد هیدروکربنی ویژه از آن زمان توسط سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان تاییدشده به موجب برنامه سیاست جایگزین های جدید برای استفاده در وسایل تهویه مطبوع تایید شده اند که شامل اتان، ایزوبوتان، پروپان و ترکیب R441A می باشد. کاربرد آنها به عنوان یک جایگزین در تجهیزات موجود ممنوع است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;