حادثه بر اثر انفجار یک منزل مسکونی

به گزارش تاسیسات نیوز، بروز انفجار شدید در یک منزل مسکونی در میدان حر، بانوی 36 ساله را روانه بیمارستان کرد.


پس از شنیدن صدای مهیب انفجار و خرد شدن شیشه های چندین خانه، همسایگان سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را به آتش نشانی اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 13:43 روز گذشته زنگ ایستگاه 118 و 1 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد ونجات 1 و خودروی حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه در میدان حر، خیابان کارگر جنوبی، کوچه باقرزاده اعزام شدند.


علیرضا جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه مسکونی به مساحت 120 متر مربع به دلیل نامعلوم انفجار شدیدی رخ داده بود که در پی آن، خانه مسکونی طعمه آتش سوزی شده بود.


وی افزود: بر اثر موج شدید این انفجار، تمام شیشه های منزل مسکونی و چند خانه در اطراف آن شکسته و همچنین دیوارها و سقف آن تخریب شده بود و در پی آن یک خانم 36 ساله دچار سوختگی و مصدومیت شدید شد.


جبارزاده با بیان اینکه شعله های آتش در حال پیشروی و سرایت به دیگر قسمت های منزل بود، تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله ضمن قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل محل حادثه، با کشیدن دو رشته لوله آبدهی وارد منزل شدند و شعله های آتش را در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.


وی تاکید کرد: گروه دیگری از آتش نشانان نیز بانوی مصدوم را که وضعیت جسمانی مناسبی هم نداشت، برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس سپردند.


با حضور کارشناسان آتش نشانی منطقه در محل حادثه علت اصلی بروز این حادثه در دست بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;