جوان ایرانی مقیم سوئد، در فهرست چهار نفر برتر رهبران نوآوری کشور سوئد

آقای محمدحسن محمدی جوان موفق ایرانی مقیم سوئد، در فهرست چهار نفر برتر رهبران نوآوری کشور سوئد قرار گرفت.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  آقای محمدی دیپلم افتخار جایزه نوآوری innovation award ۲۰۱۳ را در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۳ طی مراسمی در هتل Scandic ANGLAIS کشور سوئد دریافت کرد. اعضای هیئت منصفه جایزه رهبران نوآور سال کشور سوئد، که متشکل از شش نفر از مدیران و کارشناسان حوزه صنعت و دانشگاه سوئد هستند، با اهدای این جایزه، پتانسل این افراد برای رهبری نوآوری و کارآفرینی کشور سوئد را به رسمیت می شناسند.

محمد حسن محمدی جوان ایرانی ۲۷ ساله ساکن کشور سوئد همچنین تنها ایرانی می باشد که به دلیل فعالیت های چشمگیر در زمینه نو آوری موفق به دریافت جایزه ویژه و دیپلم افتخار از بنیاد آلفرد نوبل گردیده است.

به گزارش خبر ایران، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی انرژی های نو Sustainable Energy Engineering از دانشگاه سلطنتی تکنولوژی استکهلم KTH و هم اکنون در حال انجام دومین کارشناسی ارشد خود در زمینه کار آفرینی و مدیریت نوآوری Entrepreneurship and Innovation Management در دانشگاه سلطنتی تکنولوژی استکهلم KTH می باشد.

از جمله افتخارا ت وی ارائه ۹ اختراع ، انتشار چهار کتاب ( در زمینه های علوم پایه ، مهندسی و ادبیات)، ۱۴ عنوان مقاله علمی در مجله ها و کنفرانس های معتبر خارجی و کسب ۲۱ عنوان جایزه در زمینه های علمی ، هنری ، ادبی ، اختراع و نو آوری سطوح بین المللی و ملی می باشد.

کسب مقام نخست و دریافت تندیس طلای جشنواره ملی جوانان در زمینه هنر (عکاسی) در سال ۲۰۱۰، مقام سوم مسابقات جهانی اسلوونی در سال ۲۰۱۱ ،مقام چهارم مسابقات جهانی تکنولوژی پاک در انگلستان در سال ۲۰۱۱، نامزد دریافت جایزه سالانه رایترزدایجست آمریکا در حوزه ادبیات در سال ۲۰۱۱ ، برنده رتبه نخست در حوزه اختراعات پزشکی و جایزه اول در مسابقات ملی نوآوری و اختراعات آی تو پی سوئد ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ ، مدال نقره مسابقات اختراعات و نوآوری I۲P اروپا در لندن، جایزه ویژه و مدال طلای مخترع جوان از طرف انجمن مخترعین آسیا ، مدال طلای مسابقات اختراعات تاثیر گذار اروپا و مقام اول مسابقات جهانی‌ اختراعات و نو آوری آی‌ تو پی‌ در کشور برزیل و دریافت جایزه ویژه در حوزه نوآوری های پزشکی تنها بخشی از افتخارات ایشان می باشند .

 پایان پیام/.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;