ثبت نام بیمه 200 هزار کارگر ساختمانی پایان یافت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد بیمه‌شدگان کارگران ساختمانی را 600 هزار نفر اعلام کرد و گفت: مراحل ثبت‌نام از 200 هزار نفر از کارگران ساختمانی به اتمام رسید.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، اسدالله عباسی در بازدید از پایانه گل و گیاه شهرستان عباس‌آباد، مازندران را قطب گل و گیاه کشور دانست و اظهار داشت: این استان به دلیل نوع آب و هوا و حاصلخیزی خاک آن از استان‌های مهم در امر صادرات گل و گیاه به شمار می‌آید.

 

وی افزود: توسعه پایانه‌های گل و گیاه می‌تواند در حل مشکل اشتغال این منطقه نقش اساسی ایفا کند.

 

عباسی در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره از اهداف مهم  این سفر است، افزود: تمام تلاش دولت، اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پروژه‌های مهر ماندگار تا پایان کار دولت دهم است.

 

وی ساماندهی امور بازنشستگان، بیمه طلایی بازنشستگان و ساماندهی بیمه زنان سرپرست خانوار را از اهداف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: تشکیل شورای عالی کار برای تقویت حق مسکن و حق اولاد از اولویت‌های بعدی این وازرتخانه است.

 

وی در پایان تعداد بیمه‌شدگان کارگران ساختمانی را 600 هزار نفر اعلام کرد و گفت: مراحل ثبت‌نام از 200 هزار نفر از کارگران ساختمانی به اتمام رسیده و در مرحله اقدام برای بیمه شدن قرار دارند.

 

 پایان پیام/.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;