تولید پمپ آب صنعتی

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت رای صنعت توس توانسته است با به کارگیری دانش فنی بومی و نیروی انسانی متخصص قطعات مورد نیاز صنایع معدنی، مانند صنایع آهن، مس، زغال سنگ، نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، آب و کشاورزی را تولید و به بازار عرضه کند.

 

 

 

غلام حسین یعقوبی مدیرعامل شرکت رای صنعت توس با اعلام این که این مجموعه یک شرکت تولیدی و همچنین مهندسی می‎باشد که با آمیختن دانش فنی روز و پروسه‎ها و روش‎های تولیدی در زمینه تولید انواع تجهیزات و قطعات مورد نیاز صنایع معدنی، مانند: صنایع آهن، مس، زغال سنگ، نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، آب، کشاورزی و … فعالیت می‎کند.

 

 

 

 

یعقوبی، تولید انواع پمپ‎های اسلاری، آب و دیگر سیالات در انواع افقی، عمودی و شیلنگی را از تولیدات این شرکت برشمرد و افزود: عملکرد و کارکرد پمپ‎های این مجموعه مشابه با محصولات شرکت‎های معتبر و صاحب نام در عرصه جهانی است در حالی که قطعات یدکی و تعویضی پمپ‎ها، کوپلینگ‎های شیلنگ اسلاری، هیدروسیکلون‎ها و … تماماً با در اختیار قرار گرفتن دانش فنی لازم و با رعایت اصول مهندسی معکوس، باز طراحی و با کیفیت مرغوب تولید می‌شوند.





این فعال فناور به تولید پمپ‌های اسلاری توسط این شرکت اشاره کرد و افزود: این نوع پمپ با ساختاری محکم و طراحی خاص، می‌تواند در شرایط سخت با عملکرد بالایی کار کنند در اسلاری سنگ آهن، کنستانتره مس، ذغال سنگ، معادن و نیز پالپ با سایندگی بالا کاربرد دارند. وی کیفیت بالای ضد سایش و تامین آسان قطعات یدکی با توجه به بومی بودن را از ویژگی‌های این دستگاه برشمرد و افزود: این پمپ با روکش لاستیک به جای چدن ضد سایش، دارای طول عمر بالا و کیفیتی مطابق با نمونه‎های خارجی است و همچنین قطعات فرسوده این دستگاه به آسانی تعویض می‌شوند.

 

 

 

 

وی، پمپ‎های آب پروسس را گروه دیگر تولیدات این شرکت برشمرد و افزود: این پمپ‎ها دارای ساختاری قوی تر نسبت به پمپ‎های آب معمولی رایج در بازار هستند و از آن جایی که وجود درصد کمی ذرات جامد همراه با اندکی خاصیت شیمیایی، همواره پمپ را در معرض خرابی قرار می‎دهد، به کارگیری آلیاژهای خاص که ضمن داشتن مقاومت لازم، قیمت پمپ را در حالت اقتصادی قرار می‎دهد، از ویژگی‎های این پمپ‎ها محسوب می‎شود.

 

 

 

 

یعقوبی به کارکرد این این گونه پمپ‎های با طراحی و ساختاری قابل اطمینان در شرایط کاری سخت و صنعتی افزود: صنایع شیمیایی، کارخانه‌های تولید فولاد، معادن و نیز صنایع کاغذ سازی از عمده موارد کاربرد این نوع پمپ‌ها هستند.






مدیرعامل رای صنعت توس دست یابی به فناوری‎های روز دنیا در زمینه متالوژی و ریخته گری را به کمک واحد ریخته گری متشکل از نیروهای متخصص در حوزه متالورژی و مواد دانست و افزود: در این واحد بر پایه دانش فنی انواع آلیاژهای ضد سایش کرم بالا، سوپر آلیاژهای پایه نیکل و آهن و فولادهای آستنیتی (با کربن حدود ۰٫۰۲ درصد) و انواع فولادهای دو فازی و آلیاژهای فولادهای ضد زنگ و ضد خوردگی تولید می‌شوند. وی افزود: این واحد شامل آزمایشگاه مجهز متالوگرافی، آنالیز مواد و کوره‎های ذوب القایی با ظرفیت ذوب ۱ تن فولاد در هر ساعت، کوره‎های عملیات حرارتی، پاتیل‎های تزریق اکسیژن و نیتروژن و واحد مدل سازی است. این فعال فناور به بهره گیری از سیستم‎ها و تکنیک‎های مهندسی و کنترل کیفیت مطابق با استانداردهای کیفی، به کارگیری و بومی کردن فناوری‌های نوین در فرآیندهای ساخت گفت: راه اندازی خطوط فرآیندهای تولیدی شرکت مانند خط ریخته گری، خطوط متعدد ماشین کاری، کارگاه مونتاژ، قسمت نقاشی و رنگ و … این شرکت را در افزایش کمیت و کیفیت تولیدات خود توانمند کرده است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;