تولید، محور صادرات

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گیتی پسند، محصولات شركت فراز گستر پويا ( از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند) با كيفيتي فراتر از محصولات چيني و قيمتي قابل رقابت در پانزدهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي تهران در معرض ديد عموم قرار مي گيرد.

 

 

پانزدهمين نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي با شعار ” توليد، محور صادرات ” از ششم آذر ماه جاري به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آغاز به كار مي كند.

 

 

در اين نمايشگاه گروه صنايع گيتي پسند براي نخستين مرتبه با محصولات خود در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت.

 

شركت هاي فراز گستر پويا و سپهر پليمر اسپادانا از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند محصولاتي توليد مي كنند كه در صنعت لوازم خانگي كاربرد دارند.

 

 

مهندس صادق رشيدي مدير فروش شركت فراز گستر پويا درباره حضور اين واحد توليدي در نمايشگاه لوازم خانگي تهران اظهار داشت: اين نخستين حضور شركت فراز گستر در نمايشگاه لوازم خانگي محسوب مي شود چراكه پيش از اين حضور شركت فراز گستر در نمايشگاه ها به نمايشگاه صنعت برق محدود مي شد، اما امسال با تغيير نگاهي كه صورت گرفت، نمايشگاه بين المللي لوازم خانگي به عنوان يك مكان پربار و پربازده كه طيف وسيعي از مشتريان بالقوه و بالفعل اين شركت در آن حضور دارند انتخاب شده است.

 

 

وي درباره علت تغيير در اين نگاه گفت: بيشترين مشتريان شركت فراز گستر پويا توليد كنندگان قطعات و به ويژه الكتروموتورهاي لوازم خانگي هستند كه خازن هاي توليدي اين گروه صنعتي به عنوان قلبي واقعي در يك الكتروموتور نقشي حياتي و كاربردي دارد.

 

 

مدير فروش شركت فراز گستر پويا تصريح كرد: حضور شركت فراز گستر پويا در نمايشگاه صنعت برق، اين مجموعه را از طيف وسيعي از مشتريان خود محروم مي كرد، بنابراين تصميم گرفته شد از اين پس در نمايشگاه لوازم خانگي حضور پيدا كنيم تا ميزبان طيف گسترده اي از مشتريان خود باشيم.

 

 

رشيدي با اشاره به رونمايي از محصولات جديد اين شركت در نمايشگاه لوازم خانگي اضافه كرد: در اين نمايشگاه از خازن هايي رونمايي مي كنيم كه كيفيت به مراتب بيشتري از محصولات مشابه چيني دارد و از بعد قيمت نيز كاملا رقابتي هستند و اين موضوع قطعا به همدلي واحد توليد و مديريت اين شركت آقاي مهندس تراب پور كه با ديد اقتصادي خود صرفه جويي خاصي در هزينه ها به عمل آورده است برميگردد و همه اين موارد جز الطاف خداوند منان چيز ديگري نيست.

 

 

وي با بيان اينكه از تمامي مشتريان خود براي حضور در غرفه دعوت به عمل آورديم، افزود: كارت دعوت حضور در غرفه گيتي پسند در نمايشگاه لوازم خانگي براي تمام مشتريان ارسال شده و از توليدكنندگاني نيز كه هنوز موفق به همكاري با آنان نشده ايم نيز دعوت به عمل آورديم تا با حضور در غرفه، بتوانيم راه هاي همكاري متقابل را در دستور كار قرار داده و اين نمايشگاه بتواند آغاز يك همكاري سازنده و دوسويه با اين توليد كنندگان باشد.

 

 

مدير فروش شركت فراز گسترپويا در پاسخ به اين سوال كه در فضايي كه ركود بر اقتصاد ايران حاكم است، وضعيت فروش محصولات اين شركت چگونه بوده، گفت: با وجوديكه در يكي دو سال اخير شاهد ركود در اقتصاد بوديم، از رشد توليدات اين شركت كاسته شده، اما با اين وجود در يكسال گذشته به دليل طيف گسترده مشتريان، نه تنها ركود نتوانسته بر توليدات ما تاثير بگذارد بلكه هنوز در حال پاسخگويي به تقاضاي سال اخير مشتريان هستيم و از اين بابت نگراني خاصي نداريم.



هر چند كه در شرايط رونق بازار قطعا ميزان سفارشات مشتريان اين شركت نيز رونق خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;