توقف فروش انشعاب برق به مشترکان قمی به بهانه گرانی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، احمد امیرآبادی‌فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس گفت: نمایندگان قم با احداث نیروگاه سیکل ترکیبی به علت خطرات زیست محیطی و آب بر بودن مخالف هستند ولی متأسفانه محیط‌زیست با طرح احداث این نیروگاه موافقت کرده است.

 

 

 

 

این بازدید که به‌دلیل اعتراض مردم به عدم فروش و بسته‌بودن صدور هزینه‌های انشعابات جدید بود با پیگیری‌های به‌عمل آمده مشخص شد این عدم فروش به علت نامه شرکت توانیر برای افزایش تعرفه فروش انشعاب بوده است.





نماینده مردم قم در مجلس در این بازدید اظهار داشت: متأسفانه وضعیت کسب‌وکار و معیشت مردم در شرایط نامناسبی است و دولت هم با آن که می‌گوید تورم کاهش‌یافته ولی هر روز به بهانه‌ای قیمت‌ها را افزایش می‌دهد.





وی در تماس با مدیرعامل برق منطقه‌ای استان تهران از وی خواست به صورت‌جلسه‌ دی ماه سال گذشته برای ایجاد یک پست برق جدید در شهرک شکوهیه جامه‌عمل بپوشاند.





نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان قم با احداث نیروگاه سیکل ترکیبی به علت خطرات زیست محیطی و آب بر بودن مخالف هستند ولی متأسفانه محیط زیست با طرح احداث این نیروگاه موافقت کرده است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;