«تودیع» در نظام مهندسی ساختمان تهران نخواهیم داشت

رئیس جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران،  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های هیأت مدیره دوره هشتم افزود: در سازمان نظام‌مهندسی شعاری به نام تودیع نداریم. تودیع یعنی وداع و این موضوع قرابتی با نظام‌مهندسی که خانه دوم اعضاست ندارد و این مراسم به‌منظور تکریم و قدردانی از هیأت مدیره سابق سازمان انجام‌گرفته است.
به گزارش تاسیسات نیوز، دومین جلسه هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی با حضور اعضای هیأت مدیره دوره نهم و هشتم سازمان برگزار و طی مراسمی از عملکرد و تلاش‌های هیأت مدیره دوره هشتم قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، این مراسم با  حضور ریاست جدید و اعضای هیات مدیره دوره نهم و هشتم سازمان آغاز شد و حاضرین پیرامون موضوعات به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

رامین کرمی رئیس جدید سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران،  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های هیأت مدیره دوره هشتم افزود: در سازمان نظام‌مهندسی شعاری به نام تودیع نداریم. تودیع یعنی وداع و این موضوع قرابتی با نظام‌مهندسی که خانه دوم اعضاست ندارد و این مراسم به‌منظور تکریم و قدردانی از هیأت مدیره سابق سازمان انجام‌گرفته است.

کرمی همچنین اظهار امیدواری کرد با همراهی هیأت مدیره سابق و حتی ادوار و همچنین تمام اعضای سازمان نظام‌مهندسی، شاهد اعتلاء و ارتقای جایگاه سازمان نظام‌مهندسی باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;