تمدید عضویت در انجمن بهينه سازي مصرف انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، اين گروه صنعتي كه با محصولات خود در صنعت تاسيسات و ساختمان، به عنوان يكي از پيشگامان بهينه سازي مصرف انرژي به حساب مي آيد، چند سالي است كه در انجمن بهينه سازي مصرف انرژي ايران نيز عضويت دارد.





مهندس امير هوشنگ عاشقان نژاد مدير پشتيباني و نظارت فني گروه در اين خصوص اظهار داشت: شركت هاي بزرگ ايران در صنعت تاسيسات و ساختمان براي به اشتراك گذاشتن دستاوردهاي خود پيرامون بهينه سازي مصرف انرژي در محصولات، عضويت در انجمن بهينه سازي مصرف انرژي را در دستور كار خود قرار داده اند.

 

 

 

 

وي ادامه داد: گيتي پسند نيز بر همين اساس، چند سالي است كه در اين انجمن حضوري فعال دارد و يكي از پيشگامان اين عرصه به حساب مي آيد.

 

 

 

 

مدير پشتيباني و نظارت فني دفتر منطقه اي تهران اضافه كرد: همه ساله بايد عضويت در اين انجمن تمديد گردد كه امسال نيز اينچنين شد و عضويت گيتي پسند در اين انجمن تا پايان سال ۹۵ تمديد شد.

 

 

 

 

مهندس عاشقان نژاد خاطر نشان كرد: گروه صنايع گيتي پسند خود از موسسين اين انجمن به حساب مي آيد و از ابتداي تاسيس و فعاليت انجمن نيز حضور داشته و سعي كرده با ارائه راه حل هاي خود در بهينه سازي مصرف انرژي، در حد توان خود براي رسيدن به اين هدف تلاش نمايد.

 

 

 

 

وي خاطر نشان كرد: محصولات گروه صنايع گيتي پسند در صنعت ساختمان و تاسيسات نقش به سزايي در كاهش مصرف انرژي دارد و اميد است با تلاش بيشتر بتوانيم فرهنگ بهينه سازي مصرف انرژي را در كشور به خوبي جاي بيندازيم.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;