تمام خودروهای لندن برقی می‌شود

شرکت «اوبر» قرار است تمام وسایل نقلیه شهر لندن را تا سال ۲۰۲۵ برقی بکند و برای رسیدن به این هدف، فعالیت خود را از منطقه یک لندن آغاز کرده است.
به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت خدمات مسافربری اوبر در تلاش است تا سال ۲۰۲۵، تمام ناوگان حمل و نقل شهر لندن را برقی بکند و اکنون برای رسیدن به این هدف کمتر از چهار سال فرصت دارد. قرار است تا سال ۲۰۴۰ خودروهای اوبر به طور کامل در سراسر جهان برقی شود و تا سال ۲۰۳۰ در اروپا و آمریکا به این هدف برسد.
تمام خودروهای لندن برقی می‌شود
اوبر گرین (Uber Green) که سرویس جدید شرکت اوبر برای برقی شدن کامل وسایل نقلیه شهر لندن تا سال ۲۰۲۵ است، فعالیت خود را به تازگی در منطقه یک لندن آغاز کرده است.
این شرکت در مسیر رسیدن به هدف خود برای تبدیل شدن به یک پلتفرم تمام الکتریکی در پایتخت انگلستان، اعلام کرده است که مسافرانش اکنون می‌توانند از هر نقطه پایتخت درخواست یک وسیله نقلیه الکتریکی (EV) کنند.
تشویق رانندگان به استفاده از خودروهای سبز
اوبر گرین به افراد این امکان را می‌دهد تا یک خودروی الکتریکی را با همان قیمت UberX درخواست کنند و برای ایجاد انگیزه در رانندگان، هزینه خدمات خود را برای آن‌ها ۱۵ درصد کاهش خواهد داد.
این سرویس اکنون برای تمام ۳.۵ میلیون فردی که به لندن سفر می‌کنند در دسترس است و رانندگان را تشویق می‌کند تا به خودروهای سبزتر روی بیاورند.
وجود بیش از پنج هزار خودروی برقی در لندن
از زمانی که وسایل نقلیه الکتریکی اوبر برای اولین بار در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد، این شرکت تعداد خودروهای برقی خود را به بیش از سه برابر افزایش داد و اکنون بیش از پنج هزار خودروی برقی اوبر در لندن وجود دارد که مسافت بیش از یک میلیون مایل را در هفته طی می‌کنند.
این شرکت قرار است تا پایان سال ۲۰۲۲، بیش از ۱۰ هزار خودروی برقی در لندن داشته باشد و در مسیر تبدیل شدن به یک پلتفرم تمام الکتریکی در پایتخت انگلستان تا سال ۲۰۲۵ قرار گیرد.
پاک شدن هوای لندن و مقابله با تغییرات آب و هوایی
جیمی هیوود، مدیر کل اوبر در شمال و شرق اروپا گفت: «از زمانی که Uber Green در سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی شد، هزاران راننده به خودروهای الکتریکی روی آورده‌اند و از هزینه‌های پایین‌تر و درآمد بالاتر شرکت اوبر سود می‌برند. ما هیجان‌زده هستیم که اکنون به شهروندان لندن این فرصت را می‌دهیم تا خودروی برقی را انتخاب کند. این اقدام کمکی است برای مقابله با تغییرات آب و هوایی و پاک شدن هوای شهر لندن.»
ترودی هریسون، وزیر حمل‌ونقل بریتانیا در این رابطه گفت: «این بسیار عالی است که می‌بینیم اوبر نقش خود را در حرکت به سوی آینده‌ای سبزتر و پاک‌تر ایفا می‌کند. این مرحله تنها چند روز پس از اتخاذ استراتژی زیرساخت خودروهای برقی انجام می‌شود و نشان می‌دهد وقتی بخش دولتی و خصوصی در تغییر به سوی داشتن خودروهای برقی تلاش می‌کنند، چه دستاوردهای مهمی می‌توانند به دست آورند.»
رانندگان حرفه‌ای، اولین دریافت کنندگان خودروهای برقی
از آنجا که بیش از ۹۰ درصد از وسایل نقلیه جدید که به برنامه اوبر ملحق می‌شود، کاملاً الکتریکی است، رانندگان حرفه‌ای، اولین دریافت کنندگان خودروهای برقی خواهند بود. رانندگان لندن از طریق طرح هوای پاک اوبر، بیش از ۱۴۵ میلیون پوند جمع‌آوری کرده‌اند که می‌توانند برای هزینه تغییر وسیله نقلیه به یک خودروی الکتریکی صرف کنند.
با استفاده از این مبلغ، رانندگان می‌توانند خودروهای برقی را به دلیل مشارکت اوبر با شرکت‌های نیسان، هیوندای و کیا، با نرخ‌های تخفیفی خریداری کنند. شرکت اوبر تعداد خودروهای برقی را در ناوگان حمل و نقل لندن از ۱۰۰ دستگاه به هزار و ۶۰۰ دستگاه افزایش داده است، اما این میزان درصد کمی از ناوگان ۴۵ هزار دستگاهی اوبر در لندن است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;