تلخ و شیرین 96

مصطفی رحمانی

واحد خبری تاسیسات نیوز

 

پارسال که از 95 نوشتیم آرزو کردیم که 96 سالی بهتر و ایمن‌تر باشه اما انگار نشد. امسال پلاسکو و قطار و اتوبوس سربازها و فوت کیارستمی و فقدان آیت‌الله هاشمی نبود اما عوضش سیل آذربایجان و زلزله کرمانشاه و مشهد و کرمان و تهران داشتیم. 96 سال ریزگردهای خوزستان و انفجار معدن یورت بود. سالی که ساختمان وزارت نیرو و پاساژ مهستان و علاء‌الدین و خیابان شریعتی در آتش بود.
تازه از اینا هم نگذریم که دو حادثه‌ی تلخ دیگه هم بنامهای سقوط هواپیمای یاسوج و آتش گرفتن و غرق شدن کشتی سانچی رو داشتیم.
هر چه بود تمام شد اما داغ همیشه تازه است.
بهتره آرزو بکنیم در سال 97 کمتر پست‌های تسلیت و استوری‌هایی با استیکرهای غمگین بذاریم.
بیایید سال 97 رنگ‌ها را کنار بگذاریم، کینه‌هارو فراموش کنیم و با هم دوست باشیم. شبکه‌های مجازی و دنیای واقعیمون رو بهم نزدیک کنیم و رها شیم از افکار منفی و حرف‌های نابخردانه.
وقتی سالی نو میشود تلنگریست برای یافتن و کنکاش دوباره خود.
بیایید امسالی که میاید را با هم عهد ببندیم رفتارمان را تغییر دهیم اگر سینما و تئاتر نمی‌رویم ماهی یکبار وقت بگذاریم و با خانواده برویم، اگر با طبیعت دوست نیستیم آشتی کنیم و به دامانش رویم و از سرو و صنوبر درس یاد گیریم، اگر رمان نمی‌خوانیم به خودمان فرصت مطالعه‌اش را بدهیم شاید که نه حتماً دایره‌ای از واژگان جدید و آموزه‌هایی نو فرا می‌گیریم.
خودمان را تلطیف کنیم و دستی بر روی ذهن و دل غبار گرفته خود بکشیم که حتما بهار 97 بهاریست سرشار از عطر خوش زندگی.
امیدوار باشیم به آینده و از گفتن کلمه مرگ اکیداً خودداری کنیم تا بومرنگ زندگی‌مان سرشار از زندگی باشد.
من به نوبه‌ی خودم سال 1397 را به تمام همکاران، همراهان و عزیزان جان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال می‌خواهم که سال پیش‌رو سالی سبز برای ایران باشد.

بهار 1397 مبارک

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;