تقویت همکاری‌ها برای گستردن بازار خدمات فنی و مهندسی

رئیس و جمعی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران طی نشستی با دبیرکل اتاق تهران، پیرامون زمینه‌های همکاری این دو نهاد تشکلی از بخش‌خصوصی به گفت‌و‌گو نشستند. پیش از این و طی سال گذشته، دو طرف با امضای یک تفاهم‌نامه، گام‌های نخستین برای شروع همکاری‌ها از جمله در کمک به تقویت و توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی را آغاز کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، این نشست صبح یکشنبه ۱۵ اسفندماه در دفتر دبیرکل اتاق تهران برگزار شد و دو طرف در رابطه با بسط همکاری‌ها و چگونگی به سرانجام رساندن مفاد مورد توافق، رایزنی کردند. در این جلسه، حسام‌الدین حلاج معاون بین‌الملل اتاق تهران، حمیدرضا علومی رئیس مرکز داروی اتاق تهران، رضا رعیتی مدیر بیمارستان بازرگانان و وحید تقی‌خانی مدیرعامل مرکز آموزش اتاق تهران نیز با اشاره به ظرفیت‌های هر یک از بخش‌های اتاق تهران، پیرامون زمینه‌های همکاری مشترک با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران توضیحاتی دادند.
بهمن عشقی دبیرکل اتاق تهران، در این نشست با تاکید بر آمادگی این اتاق برای هم‌پوشانی رفع مشکلات محیط کسب‌و‌کار از طریق همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، برپایی همایش‌های مشترک با موضوع صادرات خدمات فنی و مهندسی به برخی از کشورهای هدف و استفاده از توان صنعتگران عضو اتاق تهران که در حوزه ساخت فعال هستند را از جمله زمینه‌های عملیاتی برای تداوم همکاری‌ها برشمرد.
وی همچنین، با اشاره به ظرفیت خدمات‌دهی مرکز آموزش اتاق تهران و نیز مدرسه تکاپو، از دیگر فرصت‌های همکاری مشترک میان اتاق تهران و سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران را ارائه دوره‌های آموزشی تخصصی به مهندسان و مخاطبان این سازمان عنوان کرد و یادآور شد که در زمینه حل اختلافات نیز مرکز داوری اتاق تهران آماده ارائه خدمات‌رسانی به اعضای این نهاد است.
همچنین، رامین کرمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، طی سخنانی بر آمادگی هیات مدیره دوره نهم این سازمان در همکاری با اتاق تهران از جمله در حوزه‌ توانمندسازی شرکت‌های فنی و مهندسی برای حضور در بازارهای صادراتی، تاکید کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;