تقویت سطح آموزشی مهندسان در دستور کار قرار گرفت

یزدی نژاد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در مراسم گرامیداشت مقام استاد و روز معلم در جمع اساتید و مجریان برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن تبریک ایام گرامیداشت روز معلم گفت: آموزش در هیات مدیره این دوره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در کنار نظارت مستمر بر عملکرد مهندسین تلاش خواهیم نمود که بهترین خدمات را به سازندگان ارائه دهیم.
به گزارش تاسیسات نیوز، وی از رونمایی سامانه آموزشی توسط سازمان مازندران بعنوان یکی از اولین سازمان‌های کشور در روز‌های آتی خبر داد و افزود: آرشیو دوره‌های آموزشی، ثبت نام الکترونیکی، بانک سوالات و …، از جمله خدمات ارائه شده توسط سامانه آموزشی می‌باشد.
رییس سازمان با اشاره به ارتقا واحد آموزش به اداره آموزش، پژوهش و ترویج این تغییر را یکی از تصمیمات مهم هیات مدیره برشمرد و گفت: لازم است از همکاران سازمان در این اداره و و معین‌های آموزشی در سراسر استان بابت زحماتشان نیز قدردانی گردد.
ایشان در پایان ضمن اشاره به افزایش تعداد مجریان آموزشی با پراکندگی قابل قبول در سطح استان مازندران جهت رفاه حال مهندسین و تشکر از دانشگاه‌های مجریان آموزشی بابت ارائه خدمات به اعضای سازمان، خواستار افزایش کیفیت ارائه خدمات در دوره‌های آموزشی شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;