تقدیر از بانوان شاغل سازمان نظام مهندسی به مناسبت روز زن

به مناسبت سالروز فرخنده میلاد باسعادت بانوی عالم؛ حضرت فاطمه (س) و روز زن، طی مراسمی از زحمات بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تقدیر گردید.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به مناسبت سالروز ولادت دخت نبی اکرم و روز زن ، درمراسم ویژه ای با حضور رئیس سازمان و برخی از اعضای هیأت مدیره، از بانوان شاغل در این سازمان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این مراسم گفت: سالروز ولادت فاطمه زهرا (س)، روز زن فرصت و بهانه ای برای ادای احترام و تقدیر و تشکر از بانوان سازمان است که علی رغم کمبودها و مشقات، از هیچ همکاری برای پیشرفت سازمان دریغ ننموده اند.
سالاری بلوغ هر سازمانی را در گرو ترویج مفاهیمی از جنس احترام، دوست داشتن و مسئولیت پذیری دانست و افزود: نقش بانوان در توسعه این مفاهیم و تلطیف فضای سازمان بسیار مؤثر خواهد بود.
سالاری در ادامه سخنان خود به برنامه های آینده سازمان اشاره کرد و از بانوان خواست همچون گذشته پا به پای تفکرات سازمان حرکت کرده و یاری گر سازمان در حرکت به سمت تعالی باشند.
در ادامه مراسم ،اعضای هیأت مدیره و رئیس کمیسیون بانوان نیز، روز زن، این روز فرخنده را تبریک گفته و در پایان لوح تقدیر و هدایایی به بانوان اهداء گردید.
منبع نظام مهندسی یزد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;