تفاهم‌نامه اداره کل نوسازی مدارس زنجان و نظام مهندسی

تفاهم‌نامه همکاری میان اداره کل نوسازی مدارس استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان با هدف انجام فعالیت‌های مشترک در زمینه‌های تخصصی امضاء شد.
به گزارش تاسیسات نیوز، تفاهم نامه همکاری میان اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به منظور استفاده از ظرفیت مهندسان دارای پروانه در رشته‌های عمران، معماری، برق و مکانیک جهت بررسی و صدور گواهی استحکام بنا برای مدارس غیرانتفاعی و سازماندهی، در دستیابی به عدالت در ارائه خدمات توسط مهندسین دارای شرایط استان؛ به امضای طرفین رسید.
درآئین امضاء این تفاهم نامه، حمیدرضا اسلامی خاطر نشان کرد:در حال حاضر بهترین ساخت و سازها به دلیل رعایت اصول و ضوابط فنی انجام می‌شود و امروز تفاهم نامه‌ای منعقد شد تا ظرفیت‌های موجود به طور شناخته شده‌تر و دقیق‌تر در زمینه‌های مختلف به کار گرفته شود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان گفت: رسالت سازمان نوسازی فنی، تخصصی بوده و کاری که ما انجام می‌دهیم مستقیماً با جامعه دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان و این اقشار مهم و حساس در ارتباط است.
نظری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز اظهار امیدواری کرد که امضای این تفاهم نامه بتواند کیفیت ساخت و ساز و کارایی و اثربخشی آن را در رسیدن به اهداف افزایش دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;