تغییرات آب و هوایی یک شوخی فریبنده است

به گزارش تاسیسات نیوز، گروه های طرفدار محیط زیست نگران اجرانشدن مقررات زیست محیطی در دولت جدید آمریکا هستند. 

 

 

 

در زمان مبارزات انتخاباتی و پس از آن، ترامپ هرگز از متمم کیگالی یا توقف استفاده از HFC سخنی بر زبان نیاورد. او ادعا می کند تغییرات آب و هوایی شوخی مسخره ای بیش نیست. انتصاب جدید وی اسکات پرویت برای ریاست سازمان حفاظت از محیط زیست بوده است که او هم در دست داشتن انسان در پدیده تغییرات آب و هوا تردید دارد.




اصلاحیه کیگالی باید به تصویب سنای آمریکا برسد، اما احتمال اینکه دولت ترامپ برخلاف تمایلات صنعت آمریکا که متفق القول با گروه های محیط زیستی در پشتیبانی از توقف HFC ها کار می کنند، عمل کند کم است.

 

 

 

هانی ول و چمورز -سازندگان مبرد- میلیون ها دلار در توسعه جایگزین های با GWP کمتر سرمایه گذاری کرده اند و سازندگان برتر تجهیزات تبرید و تهویه مطبوع مثل ترین، کریر و امرسون نیز هزینه های زیادی در محصولات جدید خود صورت داده اند.

 

 

 

چه آمریکا به صدور رای و بحث در سطح بین الملل ادامه دهد یا از این کار دست بکشد، هیچ گونه نرمشی از سوی دولت این کشور تاثیری برای تعهدات قبلی سایر کشورها نخواهد داشت.

 

 

 

در هر صورت، سازندگان آمریکایی خود را از بازار جهانی جدا نمی کنند. محصولات با GWP کمتر بسیار مورد تقاضاست، چون بقیه جهان به سمت جایگزین های قابل قبول تر و کارامدتر پیش می رود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;