تعطیلی آخرین واحد برق ذغال سنگی در استرالیا

به گزارش تاسیسات نیوز، ایالت استرالیای جنوبی آخرین ایستگاه برق خود با سوخت ذغال سنگ را تعطیل کرد؛ این اقدام نشان دهنده این است که دولت های ایالتی سراسر جهان گام های برجسته ای برای حرکت به سمت مسیر انتشارات صفر بر می دارند.

 

 

 

 

دو هفته پیش نیز اسکاتلند آخرین واحد تولید برق ذغال سنگی خود را به عنوان بخشی از اقدام آب و هوایی کشور برای همراهی با توافق جهانی پاریس بست.

 

 

 

 

دو دولت بخشی از پیمان مناطق و ایالت ها به عنوان یک شبکه جهانی برای مهار تغییرات آب و هوایی بوده و به آنها در سهیم ساختن برنامه ها و تجاربشان از طریق برنامه هایی مثل سکو تغییر انرژی کمک می کند.

 

 

 

 

بسیاری از اعضای پیمان اقدامات بلندپروازانه ای صورت داده و در جهت سیستم های برق پاک تر حرکت می کنند. برای مثال اونتاریو در کانادا ذغال سنگ را در 2014 پایان داد و نیویورک تامین 50 درصد برق مورد نیاز خود از انرژی های تجدیدپذیر تا سال 2030 را هدف خود قرار داده است.

 

 

 

قدرت انرژی های تجدید پذیر

 

تاسیسات استرالیای جنوبی در در پست آگوستا 31 سال کار کرده بود که 520 مگاوات برق از ذغال سنگ قهوه ای تولید می کرد. اپراتور آن – آلینتا انرژی – تصمیم گرفت واحد خود را تعطیل کند چون نمی توانست با هزینه های باد و انرژی خورشیدی در سال های جدید رقابت کند.

 

 

 

فرصت کار

 

در حالی که جهان در پاریس با حرکت به سمت کربن زدایی موافقت کرد، تفکر رو به جلوی دولت های منطقه ای مثل اسکاتلند و استرالیای جنوبی این حرکت را شتاب داده است. مشاغل پیشرو نیز از مزیت این چارچوب سیاست گذاری بهره گرفته و به سمت انرژی های تجدیدپذیر حرکت می کنند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;