تصویب آئین‌نامه ایمنی در صنایع ریخته‌گری

تصویب آئین‌نامه ایمنی در صنایع ریخته‌گری

آئین‌نامه ایمنی در صنایع ریخته‌گری تصویب شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، سید عباس میرباذل معاون روابط کار این اداره کل اظهار داشت: آئین‌نامه ایمنی در صنایع ریخته‌گری با هدف بازنگری مبحث ریخته‌گری در آیین‌نامه و مقررات حفاظت فنی در ریخته‌گری، آهنگری و جوشکاری و به‌روزرسانی و تطبیق مواد آن با شرایط روز صنایع، پیشرفت تکنولوژی و ایمن‌سازی محیط کارگاه و صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار در کلیه کارگاه‌ها مصوب شده است.

 

وی افزود: در فرآیند آنها از ماشین‌آلات و تجهیزات ریخته‌گری (قطعه‌ریزی و لوله‌ریزی) و فرآیندهای مرتبط به غیر از روش‌های ریخته‌گری تحت فشار (دایکست)، مداوم و نیمه مداوم استفاده می‌گردد.

 

این مسئول تصریح کرد: این آیین‌نامه مشتمل بر دوازده فصل و ٣٣٧ ماده و ٦ تبصره به استناد مواد ٨٥ و ٩١ قانون کار جمهوری اسلامی ایران است که در شورایعالی حفاظت فنی تهیه و به تصویب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده است.

 

میرباذل خاطرنشان کرد: مشمولان اجرای این آئین‌نامه می‌توانند جهت اطلاع و دسترسی به متن کامل این آئین‌نامه به سایت اداره کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس bazresikar.mcls.gov.ir و همچنین سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز(alborz.mcls.gov .ir )مراجعه نمایند.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;