تشکیل کارگروه اقدام ویژه مسکن در نظام مهندسی تهران

رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با صدور دستور تشکیل کارگروه اقدام ویژه مسکن را صادر و همه معاونان و مدیران سازمان را مأمور بررسی ظرفیت‌ها و موانع احتمالی در راستای ارتقای صنعت ساختمان کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، رامین کرمی رئیس نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با صدور دستور فوق‌العاده‌ای همه معاونان و مدیران سازمان را مأمور بررسی ظرفیت‌ها و موانع احتمالی در راستای ارتقای صنعت ساختمان کرد.
وی در این دستور با تأکید بر آن‌که باید به تمام ساختمان‌هایی که در شهر ساخته خواهد شد به چشم سرمایه ملی نگاه کرد، ارتقای صنعت ساختمان را مهم‌ترین وظیفه و اولویت نظام ‌مهندسی تهران دانست.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با عنایت به سیاست‌های کلی بخش مسکن موارد زیر را به‌عنوان نخستین دستور کارهای کارگروه اقدام ویژه مسکن اعلام کرد.
۱٫  بازنگری در فرایند کنترل طراحی ساختمان‌های تهران در راستای ارتقای کیفیت ساخت که منجر به افزایش سرعت صدور پروانه خواهد شد.
۲٫  همکاری و هم‌افزایی با دیگر دستگاه‌های متولی صنعت ساختمان در تهران مانند اداره‌کل راه‌ و شهرسازی استان تهران و شهرداری‌های استان تهران برای افزایش رضایت‌مندی ذینفعان صنعت ساختمان.
۳٫  ترویج و آموزش هرچه بیشتر دانش مهندسی در راستای توان‌افزایی جامعه مهندسان مجری برای ارتقای کیفیت، کمیت و سرعت ساخت.
۴٫  ارتقای فرایند صدور شناسنامه فنی و استفاده از مجریان صاحب‌صلاحیت در عملیات عمرانی در راستای کیفی‌سازی ساختمان‌های استان تهران.
۵٫  بازنگری در شیوه‌نامه‌های مربوط به نظارت در بافت فرسوده در راستای تشویق سازندگان و تسریع در نوسازی ساختمان‌های آسیب‌پذیر شهر.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;