اجرای طرح «ساختمان‌ را مهندسی بسازیم» برای کودکان

تاسیسات نیوز: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، تابستانی پر نشاط در سواحل و تفرجگاه‌های مازندران با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران را تدارک دیده است.
 سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اولین اجرای تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان با تمرکز بر رویکرد «ساختمان‌ را مهندسی بسازیم» در تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ در شیرگاه برگزار شد.

تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق و شهرهای مختلف مازندران برای کودکان و نوجوان برنامه‌های فرهنگی ازجمله قصه‌گویی، تئاتر و نمایش فیلم‌ سینمایی اجرا می‌کنند.
در اولین اجرای طرح تماشاخانه سیار در راستای ایجاد زمینه فکری و آشنایی کودکان و‌ نوجوانان با عملکرد ، اهداف و حوزه های سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران برنامه هایی نظیر اجرای موسیقی کودکانه، شعرخوانی کودکان ،صحبت‌های نماینده نظام مهندسی در شیرگاه ، همچنین موضوعات مختلف آموزشی مانند نکوهش دروغگویی و معرفی نعمت های خداوند ،ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار در قالب برنامه نمایشی. برگزار شد .
سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با سفارش اجراهای مختلف تماشاخانه سیار برای کودکان و نوجوانان در جهت تامین اهداف مشخص آموزشی و فرهنگسازی و اطلاع رسانی و همچنین در راستای ایجاد فضای نشاط ،و پر کردن اوقات فراغت کودکان در تابستان گام بر می دارد .
لازم به ذکر است برنامه تماشاخانه سیار از ۱۵ تیر ماه تا ۳ مرداد ۱۴۰۱ در شهرستان‌های استان و اجرای نمایش در ۱۸ شهر: شیرگاه- قائمشهر- بهشهر- ساری- جویبار- بابل- رویان- ایزدشهر- رامسر- کتالم- تنکابن- نشتارود- چالوس- هچیرود- نوشهر- محمودآباد- آمل و فریدونکنار پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;