ترامپ استاندارد آب خروجی از شیرآب را تغییر می دهد!

سناتور دموکرات گفت دولت فدرال نباید استاندارد‌های استفاده از آب را در کشور عوض کند فقط به این دلیل که ترامپ در شستشوی موی خود با مشکل رو به روست.
به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس جمهور آمریکا به دنبال تغییر استاندارد‌ها در ساختن دوش‌های حمام است، چون شستن موهایش برای او دشوار است.
دونالد ترامپ در یکی از سخنرانی هایش گفته بود: ”شما را نمی‌دانم، اما مو‌های من باید عالی باشند“. او از دشواری شست و شوی موهایش شکایت کرده و گفته بود علت آن حجم اندک آبی است که از شیر آب و دوش بیرون می‌آید.
وزارت انرژی آمریکا اکنون پیشنهاد تغییر استاندارد برای ساخت دوش‌ها را ارائه داده است. در همین زمینه الیزابت وارن سناتور دموکرات مجلس سنای آمریکا در شبکه‌های اجتماعی نوشت: ”باور نمی‌کنم که باید این را بگویم. دولت فدرال نباید استاندارد‌های استفاده از آب را در کشور عوض کند فقط به این دلیل که دونالد ترامپ در شستشوی موی خود با مشکل رو به روست“.
بر اساس قانون آمریکا از سال ۱۹۹۲ نباید بیش از دو و نیم گالن آب در هر دقیقه از شیر آب بیرون بریزد. مدیر اجرایی استاندارد آمریکا در این زمینه گفت: به موجب پیشنهاد ترامپ میزان خروجی آب سه تا چهار برابر می‌شود. هیچ کس به ده گالن در دقیقه نیاز ندارد. هر مصرف کننده‌ای اعم از رئیس جمهور اگر با سردوش خود مشکل دارد بهتر است آن را عوض کند نه آن که یک قانون کشوری را تغییر دهد“.
شکایت ترامپ از حجم آب خروجی از شیر آب از نظر عده‌ای هدر دادن آب و انرژی است.
منبع خبرگزاری صدا و سیما
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;