تدوین قانون مستقل پارک های علم و فناوری

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم از تدوین قانون مستقل پارک های علم و فناوری خبر داد.
به گزارش تاسیسات نیوز، بهنام طالبی با اشاره به ضرورت حمایت جدی از پارک ها و مراکز رشد گفت: قانون مستقل پارک های علم و فناوری در راستای حمایت های بیشتر از پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری کشور تدوین می شود.
طالبی با بیان اینکه پارک های علم و فناوری تاکنون از قوانین و معافیت های پیش بینی شده در قانون مناطق آزاد و ویژه استفاده می کردند، اظهار داشت: تلاش می کنیم با قانونی که در دست تدوین داریم بتوانیم به صورت مستقل و جامع از پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری حمایت کنیم.
وی در خصوص زمان نهایی شدن این قانون گفت: قانون مستقل پارک های علم و فناوری و همچنین بحث مدیریت نیروی انسانی در پارک های علم و فناوری در دست تدوین است و تلاش می کنیم در دولت سیزدهم نهایی و اجرا شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم به بحث معافیت شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری از موضوع مالیات بر ارزش افزوده و اختصاص آن به مجموعه پارک های علم و فناوری خبر داد و اعلام کرد: بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده که به تازگی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، شرکت‌های مستقر در پارک‌های علم و فناوری از پرداخت سه درصد سهم عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده که به شهرداری ها پرداخت می کردند معاف شدند و این درآمدها به خود پارک های علم و فناوری تعلق می گیرد و توسط آنها هزینه می شود
منبع مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;