تخلیه فرآورده‌های نفتی در انبارهای جدید

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح انبار جدید فرآورده‌های نفتی در فروردین امسال اظهار کرد: همزمان با افتتاح این انبارها، تخلیه اضافه فرآورده مصرفی استان در انبار جدید در حال انجام است.





علی‌اصغر اصغری اظهار کرد: فعالیت موازی انبارهای تازه تاسیس در کنار انبار موجود به‌منظور جلوگیری از اختلال‌های احتمالی در روند توزیع فرآورده، موضوعی طبیعی است و با اتمام موجودی انبار قدیم عملا تخلیه و بارگیری از انبار جدید انجام می‌شود. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: فعالیت رسمی انبار جدید همزمان با افتتاح این انبارها آغاز شده و بدون مشکل ادامه دارد.





اصغری خاطرنشان کرد: با رسیدن موجودی فرآورده به سطح مطلوب، بارگیری فرآورده‌های نفتی از این مخازن انجام می‌شود.وی با بیان اینکه انبار نفت جدید بیرجند از مدرن‌ترین انبارهای نفت کشور است، افزود: این مخازن از نظر تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی و ابزار دقیق بسیار پیشرفته بوده و با تلاش‌های شبانه‌روزی به بهره‌برداری رسیده است.





اصغری با تاکید بر اینکه این مخازن مزیت بزرگی برای استان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: وجود مخازن نفت جدید بیرجند سبب افزایش توان ذخیره و همچنین صادرات فرآورده‌های نفتی استان می‌شود.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;