تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و متجاوز به حریم راه‌ها که موجب بروز حوادث و سوانح جاده‌ای می‌شوند، خبر داد.




بهمن خسروانی اظهار کرد: به استناد مواد 6 و 17 قانون اصلاح ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، مصوب سال 1379 هرگونه ساخت‌وساز در حریم راه‌ها که موجب بروز حوادث و سوانح جاده‌ای می‌شود، تخریب می‌شود.





وی افزود: به این منظور از سال گذشته تاکنون 6 حکم قضایی از دادستانی استان اخذ شد و ضمن تخریب ساخت‌وسازهای غیر مجاز و متجاوز به حریم راه‌ها با متخلفان نیز برخورد شد.





مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در آخرین مورد از برخورد با متخلفان، اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌اي استان به کمک واحدهای عملیاتی و اجرایی و نیز با استفاده از ادوات مکانیکی و راهداری، یک سوله را به مساحت 500 مترمربع همراه با 14 مغازه و 12 انباری واقع شده در پشت سوله تخریب کرد.





وی ادامه داد: همچنین تخریب یک دیوار چینی به طول 50 متر و توقف گسترش یک باغ به طول 20 متر که به حریم راه و جاده تجاوز کرده بودند و زمینه بروز حوادث جاده‌ای را رقم می‌زدند از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این اداره کل بوده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;