تحویل گاز چه مقدار است

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت گاز، این سازمان خبر از افزایش تحویل گاز به نیروگاه ها داده است.



حجم تحويل گاز به نيروگاههاي کشور در حالي نسبت به مدت مشابه پارسال شاهد افزايش هفت ميليارد مترمکعبي بوده که اين مقدار در سال 93 نسبت به سال 92 نيز بيش از 15 ميليارد مترمکعب افزايش داشته است.

 

 

مجيد بوجارزاده سخنگوي شرکت ملي گاز ايران، با بيان اين که در 285 روز امسال بيش از 48 ميليارد و 595 ميليون مترمکعب گاز به نيروگاهها تحويل شده است، گفت: اين مقدار در مدت مشابه پارسال، 41 ميليارد و 600 ميليون مترمکعب بوده است.




وی افزود: از ابتداي امسال تاکنون به صورت ميانگين روزانه بيش از 170 ميليون مترمکعب گاز به نيروگاهها تحويل شده است.




وي در ادامه از گازرساني مطلوب به بخشهاي خانگي، تجاري و صنايع غيرعمده خبرداد و اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته با 30 ميليون مترمکعب افزايش نسبت به مدت مشابه پارسال، بيش از 450 ميليون مترمکعب گاز به اين بخشها تحويل شده است.




رئيس روابط عمومي شرکت ملي گاز ايران با بيان اين که در 285 روز امسال با وجود افزايش تعداد مشترکان و سرماي گسترده و ماندگار، 58 ميليارد و 293 ميليون مترمکعب گاز در بخشهاي يادشده مصرف شده است، گفت: اين مقدار در مدت مشابه پارسال، 58 ميليارد و 140 ميليون مترمکعب مصرف شده است.




به گفته وي، در بازه زماني يادشده پارسال، 26 ميليارد و 145 ميليون مترمکعب گاز به صنابع غيرعمده تحويل شده که اين مقدار در مدت مشابه امسال به بيش از 26 ميليارد مترمکعب رسيده است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;