تجهیز تمام کلاس‌های مدارس به دستگاه‌های سرمایشی

به گزارش تاسیسات نیوز، استاندار بوشهر گفت: یکی از نیازمندی‌های مدارس در استان بوشهر وجود دستگاه‌های سرمایشی است که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و تمام کلاس‌های درس در استان بوشهر به امکانات سرمایشی مجهز هستند.

 

 

 

 

مصطفی سالاری در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تأکید بر تسریع در اجرای مصوبات نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: اعضای شورای آموزش و پرورش نسبت به اجرای مصوبات این نشست اهتمام جدی داشته باشند.





وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در بخش آموزش و پرورش همواره مورد تأکید ما بوده است تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان است که اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه به پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان هم کمک می‌کند.

 

 

 

 

استاندار بوشهر بیان کرد: تهیه نیازمندی‌های مدارس باید در اولویت کاری باشد چرا که مدارس محلی برای پیشرفت دانش‌آموزان در عرصه تحصیل است و تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مدارس امری ضروری است.






سالاری بیان داشت: مدارس شبانه‌روزی در نقاط مختلف استان وجود دارند که باید نسبت به رفع کمبودها و مشکلات آنان اقدام کرد، یکی از این مشکلات اعتبار لازم برای تامین تغذیه دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در این مدارس است.





وی اضافه کرد: یکی دیگر از نیازمندی‌های مدارس آن هم در استان بوشهر وجود دستگاه‌های سرمایشی است که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و تمام کلاس‌های درس در استان بوشهر به امکانات سرمایشی مجهز هستند.





استاندار بوشهر با بیان اینکه در نظر داریم نصب دستگاه آب سردکن در مدارس را هم عملیاتی کنیم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های سرمایشی در برخی مدارس هم نیازمند بازسازی و تعمیر هستند که باید زمینه این کار هم فراهم شود.





سالاری با اشاره به دستور کار بعدی این نشست در مورد کمبود نیروی انسانی در خارگ و عسلویه بیان داشت: کمبود نیروی انسانی از معضلات جدی آموزش و پرورش در خارگ و عسلویه است و برای رفع این مشکل باید پیگیری لازم با وزارت آموزش و پرورش انجام شود.





وی بر اجرای مطلوب طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در استان بوشهر تأکید و از همکاری و تلاش دهیاری و شهرداری‌های استان در اجرای این طرح قدردانی کرد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;