برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

موسوی گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش از ۲۱ تا ۲۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، «سید محمود موسوی» از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شهرک گلستان شیراز برگزار می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع با حضور بیش از ۵۵ شرکت در قالب ۱۷۵ غرفه در شیراز برگزار می‌شود و این شرکت‌ها محصولات خود را معرفی و عرضه خواهند کرد.
وی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه در شرایط اقتصادی کنونی و با وجود تحریم‌های ظالمانه به همت والایی نیاز دارد.
موسوی ادامه داد: ۶۰ درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه از سایر استان‌های کشور خواهند بود و زمان بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ است.وی اضافه کرد: در این نمایشگاه نمایندگان خارجی از کشورهای ایتالیا، چین، ترکیه، آلمان و کره جنوبی نیز محصولات خودرا عرضه می کنند.
«امیر خرم»، مجری برگزاری نمایشگاه نیز از رشد ۳۰ درصدی مشارکت کنندگان در این دوره نمایشگاه‌ها علیرغم وجود تحریم ها خبر داد و عنوان کرد که در شانزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایش و گرمایش شیراز بیش از ۷۰ درصد مشارکت کنندگان، واحدهای تولیدی هستند.
گفتنی است با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس کارگاه‌های آموزشی با محوریت تکنولوژی‌های نوین در ارتباط با این عنوان در محل نمایشگاه به صورت روزانه نیز برگزار می شود.
منبع شبستان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;