تجربه سرسره بازی در ارتفاع 1000 فوتی

به گزارش تاسیسات نیوز، طراحان یک آسمان خراش در آمریکا در نظر دارند یک سرسره شیشه ای در خارج برج در ارتفاع 1000 فوتی بالای زمین نصب کنند. 




در طرحی نوین، سرسره شیشه ای اسمان خراش Bank Tower آمریکا با دهانه 45 فوتی قرار است مهمانان را در یک سطح بسیار هموار از طبقه هفتادم به شصت و نهم ببرد.

 

 

 

سازه سرسره یک کف شیشه ای دارد در لس آنجلس کالیفرنیا روی بلندترین ساختمان در غرب می سی سی پی نصب می شود.

 

 

 

ویژگی ارتفاع آسمان، ردیف های X-Sream در استراتوسفر لاس وگاس و Skywalk در نزدیکی پارک ملی Grand Canyon را به هم متصل می کند.

 

 

 

تنها یک شیشه به ضخامت 4/1 1 اینچی افراد را از زمین جدا می کند و یک هیجان و نمای هیجان انگیز برای هرکس که چشمانش را در راه باز نگه می دارد می دهد.

 

 

 

در یک روز روشن، برج 72 طبقه دید پانورامیکی می دهد که تا جزیره 22 کاتالینا مایل ها دورتر از ساحل اقیانوس آرمام و در کوه های سانتا مونیکا دیده می شود.

 

 

 

چنین چیزی قبلا در آمریکا وجود نداشته و طرحی کاملاً خلاقانه محسوب می شود. اما ایده مالکان ساختمان یک سرسره وحشی در اسمان و آوردن افراد هیجان دوست به این منطقه است.

 

 

 

در سال های اخیر با ساخت هتل های لوکس، موزه Broad، پارک های سرگرمی LA Live و رستوران های مجلل، زندگی شب این منطقه کشف شده است.

 

 

 

سرسره آسمان به این روند ایجاد جذابیت که برای هیجان دوست هایی که به هر دلیل مشتاق ترس و دلهره هستند ادامه می دهد. مسیر آسمان Grand Canyon، پل نعل اسبی شکل که در 9 سال گذشته بازگشایی شده اجازه می دهد بازدیدکننده ها درست لبه نوار شمالی کانیون قدم بزنند و در 2000 فوتی چیزی جز کف canyon نبینند.

 

 

 

سرسره آسمان، بخشی از یک پروژه جدید 50 میلیون دلاری است یک عرشه مشاهده باز برای مردم فراهم می کند. پذیرش عرشه مشاهده Skyspace 25 دلار خواهد بود و هزینه بلیط آن 8 دلار است.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;