تاکسی‌های هوایی در سال 2024

 

به گزارش تاسیسات نیوز، گفته می شود که سرویس تاکسی هوایی الکتریکی که شرکت Embraer SA با همکاری Uber در حال کار روی آن است به احتمال زیاد در سال 2024 راه اندازی خواهد شد،.


شاید ایده یک سرویس تاکسی هوایی الکتریکی در داخل شهر که در 7 سال آینده شروع به کار می کند به نظر بسیاری از افراد قابل باور نباشد، اما مدیر عامل شرکت هواپیمایی برزیل در مورد این مسئله بسیار مطمئن است. با این حال وی همچنین اشاره کرد مدل های کسب و کار و تعهدات مالی با شرکت Uber تا کنون نهایی نشده است.


همچنین باید در اینجا اشاره کرد که نظرات جدید یک سال به تاریخ راه اندازی اضافه می کند – نظرات قبلی از طرفین معامله، راه اندازی این سرویس را در سال 2023 پیش بینی کرده بود.


رویترز اطلاعات بیشتری ارائه می دهد: ” Souza اظهار داشت که شرکت ها به زودی مشخصه های هواپیمای عمود پرواز را تعیین خواهند کرد. سوزا گفت که مهندسان در حال طراحی یک خودروی یک تنی هستند که یک خلبان و 4 مسافر را در ارتفاع 800 تا 1000 متر (2600 تا 3300 فوت) حمل کند. وی افزود که این هواپیما مجهز به باتری هایی است که می توانند ظرف مدت 5 دقیقه بین پروازها شارژ شود.”


این پروژه یک خروجی برای منابع مهندسی در Embraer فراهم کرده است که آخرین هواپیماهای آن – یک جت محموله بر نظامی و نسل جدید جت مسافربری – به خوبی در آزمایشات پرواز عمل کرده اند. سوزا گفت، حدود 65 نمایندگی بین المللی در مورد پرواز هواپیمای حمل و نقل نظامی KC-390 که در سال آینده به نیروی هوایی برزیل وارد خواهند شد، علاقمند شده اند.



انتقال به یک هواپیمای جت تجاری جدید به شدت عملیات ها را تحت فشار قرار داده است، اما سواز گفت که Embraer در انتهای سال 2017 به حاشیه سود خود و اهداف حمل و نقل هواپیما خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;