تامین ذخیره انرژی از باتری ها

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت های ژنرال الکتریک (GE) و Arenko، اظهار کرده اند در سال 2018 راه حلی اساسی برای ذخیره انرژی باتری ها در انگلستان رقم زده و تحول عظیمی در این راستا ایجاد خواهند نمود.


شرکت ژنرال الکتریک (GE) پس از همکاری با شرکت انرژی Arenko لندن، بخشی از بازار روزافزون ذخایر باتری در بریتانیا را هدف قرار داده است. بدین منظور قصد دارد تا یکی از بزرگترین راه حل های ذخیره سازی باتری در سراسر انگلستان را ایجاد کند.


در سال 2010 شرکت GE، 19 طرح بزرگ تجاری را در این راستا راه اندازی کرده است.


Arenko نیز تا به حال در سیستم ذخیره سازی انرژی 41 میلیون مگاوات در شرکت های آمریکایی سرمایه گذاری کرده است و از فناوری های کنترل پیشرفته برای تامین جایگزین تقاضای برق استفاده خواهد کرد.


مدیر اجرایی بازاریابی GE Power گفت: “ذخیره انرژی کمک خواهد کرد تا تقاضا ی مورد نیاز را برآورده کرده و علاوه بر آن، موانع را نیز پیش بینی نمود، همچنین ذخیره سازی انرژی یک سیستم کارآمدتری را برای تامین برق مورد نیاز مصرف کنندگان فراهم می کند. “


انتظار می رود که این سیستم در اواخر سال جاری در شهر Midlands شروع به کار کند و انعطاف پذیری لازم را برای نوسانات عرضه و تقاضا داشته باشد.


در حال حاضر تقاضا برای ذخیره سازی باتری رشد قابل توجهی داشته است و به عنوان تولید ناخالص سهم خود را در سایر انرژی ها نیز افزایش داده است. با این حال، GE و Arenko می خواهند یک راه حل تجاری بلند مدت برای نیازهای مصرف کنندگان و بدون وابستگی به سیاست توسعه انرژی افزایش دهند.


همان طور که پیش تر ذکر شد، در سال2010 شرکت GE 19 طرح بزرگ تجاری در زمینه ذخیره سازی باتری در سراسر جهان راه اندازی کرده است. Arenko نیز در سال 2014 تاسیس شده است اما پروژه Midlands اولین مشارکت آنها در این راستا می باشد.


مدیر اجرایی Arenko، اظهار کرد “سیستم باطری جدید Arenko به انعطاف پذیری لازم برای شبکه های UK کمک خواهد کرد، کاهش هزینه های انرژی برای خانوارها و کسب و کار از مهم ترین هدف های انجام شده در این شرکت خواهد بود.


این پروژه در تامین دراز مدت انرژی در انگلیس بسیار تاثیر گذار خواهد بود و امکان کاهش تولید کربن را در آینده فراهم می کند.


وی افزود: ما خوشحالیم که این اتحاد راهبردی را با همکاری شرکت GE برای ارائه طرح های ذخیره انرژی باتری در مقیاس بزرگ ایجاد کرده ایم و به همان میزان در تمرکز و تعهد نسبت به این بخش سهیم هستیم و توسط تکنولوژی جهانی در نظر گرفته شده، پروژه های ذخیره انرژی سراسر جهان را تحت تاثیر قرار خواهیم داد.


در ماه های اول 2018، این پروژه کلید خواهد خورد و راه حلی اساسی برای ذخیره انرژی باتری انگلستان را رقم خواهد زد. مؤسسه Faraday تحت حمایت دولت 42 میلیون دلار برای تحقیقات ذخیره سازی انرژی و توسعه باتری الکتریکی (EV) عرضه خواهد کرد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;