تاثیر آزمون ورود به حرفه مهندسی در ارتقای سطح کیفی مهندسان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان گفت: برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در رشد و افزایش کیفیت وضعیت کاربردی نظام مهندسی و فنی استان بسیار موثر است و باید برگزاری این آزمون‌ها در استان تثبیت شود.
تاثیر مثبت برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در افزایش کیفیت کاربردی نظام مهندسی
به گزارش تاسیسات نیوز، سید محمد شعاعی معاون عمرانی استاندار زنجان به برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در  دانشگاه زنجان اشاره و اظهار کرد: براساس بازدیدی که انجام گرفت از نظر کیفی و کمی آزمون دوره مهندسی در این دوره بسیار مناسب است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه استقبال از آزمون ورود به حرفه مهندسی در این دوره بسیار مطلوب بوده است، افزود: برگزاری چنین آزمون‌هایی مقدمه‌ای برای ارتقای فعالیت‌های مرتبط با ساخت و ساز در استان است.
وی گفت: یکی از مواردی که به رشد و ارتقای نظام فنی و مهندسی استان کمک می‌کند تعدد برگزاری این آزمون‌ها است و باید در طول سال برگزاری چنین آزمون‌هایی در استان تداوم و مستمر باشد.
شعاعی تاکید کرد: به هر حال در مقاطعی برخی از متقاضیان موفق به شرکت در این آزمون‌ها نمی‌شوند بنابراین می‌توانند در بازه بسیار کم دوباره در چنین آزمون‌هایی شرکت کنند و همچنین استرس‌ها کم شود بنابراین به برگزاری چنین دوره‌هایی باید توجه شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان برگزاری چنین آزمون‌هایی را در رشد و افزایش کیفیت وضعیت کاربردی نظام مهندسی و فنی استان بسیار موثر دانست و گفت: برگزاری این آزمون در استان تثبیت شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;