اعلام زمان‌بندی دوره‌های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، زمان‌بندی دوره‌های آموزشی جبرانی مربوط به آزمون ورود به حرفه مهندسی شهریور و دی‌ماه ۱۴۰۱ و اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.
پیرو اطلاعیه سازمان در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی برای شرکت‌کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسی شهریور و دی‌ماه ۱۴۰۱ و اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ که نمره ۴۸ یا ۴۹ را کسب نموده‌اند، بدین‌وسیله برنامه زمان‌بندی این دوره‌ها، به شرح زیر اعلام می‌گردد. قبل از ثبت‌نام در دوره‌ها، توجه به نکات زیر ضروری است:

۱-دوره‌های آموزشی اعلام‌شده در این اطلاعیه، فقط برای آن گروه از شرکت‌کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسی شهریور و دی‌ماه ۱۴۰۱ و اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ است که نمره ۴۸ یا ۴۹ را کسب نموده‌اند. لذا سایر شرکت‌کنندگان محترم، مشمول این موضوع نبوده و شرکت آنان در این دوره‌ها، تأثیری در قبولی آنان نخواهد داشت.
۲-این دوره‌های آموزشی، مجزا از دوره‌های آموزشی ارتقا پایه است و لذا متقاضیان ارتقا پایه، به‌هیچ‌وجه در دوره‌های اعلام‌شده در این اطلاعیه، ثبت‌نام ننمایند و در صورت ثبت‌نام، مسئولیت عدم پذیرش دوره‌های آنان ، بر عهده ایشان باشد. جهت شرکت در دوره‌های آموزشی تمدید و ارتقاء پایه، فقط با مراجعه به سامانه آموزش سازمان به آدرس edu.tceo.ir در دوره‌های آموزشی موردنیاز شرکت فرمایند.
۳-جهت مشاهده متن ابلاغیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در خصوص تعداد دوره‌های آموزشی جبرانی موردنیاز در هر صلاحیت، می‌توانید اینجا کلیک نمایید. تأکید می‌گردد که متقاضیان محترم، حتماً متن ابلاغیه و دستورالعمل آن را به‌دقت مطالعه نمایند.
۴-متقاضیان صلاحیت اجرا در رشته عمران و معماری که مشمول این دستورالعمل می‌باشند، پس از طی جبرانی موردنیاز و تأیید قبولی نهایی از طرف دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، باید ۸۴ ساعت دوره آموزشی ورود به حرفه اجرا را نیز بگذرانند که پس از اعلام قبولی افراد از طرف دفتر مقررات ملی، خواهد بود.
در ذیل برنامه زمان‌بندی چهار دانشگاه شامل جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد تهران جنوب، علم و فرهنگ و دانشگاه تهران غرب با جزئیات ثبت‌نام و دسترسی به دوره‌ها اعلام می‌گردد.


به پیوست  برنامه زمان‌بندی دانشگاه‌ها اعلام می گردد. 
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;