به احترام عدالت

روح اله واصف، مدیر مسئول و سردبیر پایگاه خبری تاسیسات نیوز: به نام خدا، همکاران گرامی سلام و خدا قوت؛ گزارش تکان‌دهنده مهندس فرج زاده‌ها که به شکلی غیررسمی در شبکه‌های مجازی منتشر و در همین هفته‌نامه بازنشر شده است؛ نشان از بخش قضایی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان کشور دارد.
شرکت‌های حقوقی که بر سازمان نظام‌مهندسی خیمه زده‌اند و سالهاست که برخی از آن‌هابا طراحی‌های نادرست، نظارت‌های سهل گیرانه و حتی اجراهای نظارت‌نشده قوانین را به سخره می‌گیرند می‌توانند از سیطره قانون نیز فرار کنند و در گوشه‌های دنجی گذران امور کنند. مضحک‌تر آن‌که درحالی‌که بسیاری از این شرکت‌ها از نبود کار شکایت دارند و به‌سختی امور خود را مدیریت می‌کنند؛ هستند شرکت‌هایی که رود خروشان پروژه برای آن‌هاجاری است. مسلم است که شرکت‌های بیکار پروژه‌ای ندارند که قانون را نادیده بگیرند. قانونی را نادیده نمی‌گیرند که بخواهند آن را نقض کنند و قانونی را نقض نمی‌کنند که بخواهند در دادگاهی پاسخگو باشند. منظور ما شرکت‌های حقوقی سالم و نامتصل به مافیا نیست. تمام این بازی موش و گربه بازی به ماهیگیران قهار این رودخانه مربوط است.
طبق شنیده‌های تأیید نشده ما، احکام شرکت‌های حقوقی در سال‌های گذشته بسیار کم و در حد سالی یکی دو حکم بوده است. چگونه ناگهان تعداد زیادی حکم صادر می‌شود؟
چگونه با حضور آقای مهندس فرج زاده‌ها در شورای انتظامی، آمارها چنین شتاب می‌گیرند؟ این نشان می‌دهد پیش‌بینی‌های ما از حضور افراد پاک دستی چون ایشان در شورای انتظامی درست بوده است.
چرا شرکت‌های حقوقی با چنین حجم وسیعی از رأی رو‌به‌رو شده‌اند؟
از همه این سوال‌ها مهم‌تر آن‌که آیا شورای انتظامی این رویه حق‌طلبانه خود را ادامه خواهد داد یا مسائلی چون مصلحت، چشم‌پوشی یا توصیه‌ها این آتش را سرد خواهد کرد؟
شاید بتوان به‌سختی نسیم اصلاحات بنیادی را در سازمان نظام‌مهندسی حس کرد. ای‌کاش چون نظام‌مهندسی تهران و شورای مرکزی از سایر سازمان‌ها نیز خبرهایی ازاین‌دست بشنویم.
یادمان باشد سخن رسول خدا که فرمودند مملکت با کفر باقی می‌ماند ولی با ظلم باقی نمی‌ماند.
به احترام عدالت واقعی باید از جای برخاست.
تا بعد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;