به‌روزرسانی استانداردهای خدمات پس از فروش لوازم خانگی

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: حدود ۳ تا۴ ماه پیش یک جلسه در وزارت صمت تشکیل شد که خیلی از موارد به‌روز‌رسانی و تغییرات اساسی در این زمینه انجام شده است.
به گزارش  تاسیسات نیوز اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با تشریح آخرین شرایط استاندارد‌سازی خدمات پس از فروش گفت: در جلسه‌ای که در خصوص به‌روزرسانی استاندارد خدمات پس از فروش انجام شد مطرح شد که این استاندارد باید به‌روز‌تر و مدت استاندارد برخی از کالا‌ها در مواد اولیه، موتور و… اضافه‌تر شود. به گفته این فعال توزیع لوازم خانگی به طور کلی ۹۰‌درصد استاندارد خدمات پس از فروش لوازم‌‌‌خانگی به‌روز شده است.
پازوکی در خصوص کاهش کیفیت لوازم‌‌‌ خانگی افزود: کیفیت کاهش پیدا نمی‌کند چرا که به ضرر تولیدکننده می‌شود زیرا چنانچه کالایی که در سطح بازار می‌رود به مشکل بخورد و به کارخانه مرجوع شود یک هزینه برای شرکت ایجاد خواهد شد و از سوی دیگر باعث بدنامی کالا و شرکت می‌شود.
او ادامه داد: امروز تولیدکنندگان به این نتیجه رسیده‌اند که با تمام مشکلات اگر کالاهایشان کالای خوبی نباشد خودشان متضرر می‌شوند به طوری که در تولید مواد اولیه سعی دارند بهترین باشند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در پایان گفت: از زمانی که استاندارد لوازم‌‌‌خانگی به‌روز‌رسانی شده برخی از قطعات لوازم‌‌‌خانگی از ۵ سال به ۱۰ سال گارانتی می‌شوند. در حال حاضر کیفیت کالای لوازم خانگی ایرانی قابل رقابت با سایر کالاهای دیگر است و جای هیچ شکی نیست و توصیه ما این است که مردم و حتی همکاران از خرید و فروش کالاهای غیر‌استاندارد خودداری کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;