بهره برداری از نیروگاه برقی

به گزارش تاسیسات نیوز، در تلاش هستیم تا با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی علاوه بر تولید برق در راستای ایجاد اشتغال اقدام کرد.

 

 

 

به گزارش سفیر افلاک “خودنگاه” مدیر عامل شرکت برق استان لرستان در مراسم افتتاح این نیروگاه در بروجرد گفت: اولین نیروگاه گازی تولید برق پراکنده در استان لرستان امروز افتتاح شد و طی چند روز آینده نیز دومین نیروگاه در شهرستان الیگودرز استان لرستان به بهره برداری می رسد.

 

 

 

وی اضافه کرد: در ابتدای سال 96 و در راستای شعار اقتصاد مقاومتی و پدافند غیر عامل و همچنین با تلاش سرمایه گذار بخش خصوصی این نیروگاه افتتاح شده است.

 

 

 

به گفته وی همچنین یک نیروگاه تولید برق از آب در بروجرد با ظرفیت تولید 170کیلو وات وجود دارد که به زودی افتتاح می شودو همچنین نیروگاه زاگرس در الیگودرز،خرم آباد و دو نیروگاه دیگر در منطقه ویژه اقتصادی ازنا و بروجرد افتتاح می شود.

 

 

 

خودنگاه اظهار داشت: در تلاش هستیم تا با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی علاوه بر تولید برق در راستای ایجاد اشتغال اقدام کرد.

 

 

 

وی بیان کرد: نیروگاه بارقه افکن با پیش بینی تولید 31هزار مگاوات برق در سال که برق حدود 10هزار خانوار را تامین می کند امروز افتتاح شد که با بهره برداری از این پروژه اشتغال 15نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

 

 

 

مدیر عامل شرکت برق استان لرستان تصریح کرد: تولید برق با روش پراکنده علاوه بر کاهش هزینه ها، نصب سریع و آسان سبب افزایش بازدهی می شود.

 

 

 

به گفته وی با حمایت های لازم و ارائه تسهیلات می توان ظرفیت تولید را تا 25 مگاوات افزایش داد.

 

 

 

به گزارش بازتاب بروجرد در این مراسم استاندار لرستان، بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی،فرماندار، مدیر عامل شرکت برق و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;