بنای ساختمان دانشگاه علوم بر ویرانه های کارخانه پنیر

 

به گزارش تاسیسات نیوز، ساختمان تروی در سال 1921 اولین بار به عنوان یک ساختمان کارخانه لبنیات استفاده شد که محلی برای کارخانه کره گیری دانشگاه واشنگتن، کارخانه بستنی سازی فردیناند و کلاس های شیمی بود.




بعد از بسته شدن درهای این ساختمان در سال 2010، تروی هال تجهیزات پنیرسازی خود را کنار گذاشت و تصمیم گرفت روی شیمی تمرکز کند. هفت سال بعد، این ساختمان دوباره به عنوان ساختمان دانشکده شیمی و دانشکده محیط زیست بازگشایی شد.

 

 

این ساختمان چهارطبقه با مساحتی بالغ بر 50000 فوت مربع بازسازی شده است. فضای جدید برای دفاتر خصوصی و باز و فضاهای جلسه دراندازه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 

یک پلکان بزرگ طبیعی فضای جدید را به بقیه ساختمان 35000 فوت مربعی متصل می کند. فضاهای جلسه جمعی و غیر رسمی نزدیک پلکان جدید در هر طبقه واقع شده است. این فضاهای جدید ابزاری برای شکل گیری «قلب آکادمیک» سالن تروی به شمار می آیند. آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی و فضاهای انعطاف پذیر که می توانند برای کاربردهای مختلف استفاده شوند بقیه ساختمان را تشکیل می کدهند.

 

 

به دلیل ماهیت تاریخی ساختمان، شرکت طراح بسیاری از مشخصه های تاریخی ممکن را حفظ کرده است. هر چهار دیوار نمای دهه 1920 و سفالینه های ورودی اولیه تخریب، بازسازی و در درب جلویی جدید ساختمان جانمایی شده اند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;