بسته بندی سازگار با محیط زیست

به گزارش تاسیسات نیوز، “ویت رز” ، آزمایش جدیدی را در راستای ارایه بسته های سازگار با محیط زیست انجام می دهد؛ به طوری که انتظار می رود که با ارایه این نوع بسته بندی ، پایانی برای بسته های پلاستیکی گوجه فرنگی ارگانیک باشد.




این درحالی است که شکل جدیدی از بسته های غیر پلاستیکی که از برگ های گوجه فرنگی استفاده می شود؛ در آزمایش بسته های زیست محیطی گوجه فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد.




با استفاده از فناوری پیشرفته، بسته بندی جدید ترکیبی از برگ گوجه فرنگی خشک شده و خمیر کاغذ(کاغذ های سخت مانند مقوا) بازیافتی است.




این خرده فروش در نظر دارد تا از بسته های جدید طراحی شده برای گوجه فرنگی های گیلاسی ارگانیک در شعبه های منتخب‌اش استفاده کند.




همچنین در صورت موفقیت ، قرار است بسته های غیر پلاستیکی را در سایر شعبه ها تا ۲۰۱۸ گسترش دهد. طبق گفته ویت رز، انتظار می رود با بهره بردن از این بسته بندی ها ، از ایجاد ۳,۵ میلیون بسته پلاستیکی در سال اجتناب شود.




ویت رز، با استفاده از جعبه های ساخته شده زیست محیطی برای پاستای عدس قرمز و پاستای نخود سبز، باعث کاهش مصرف بسته های خمیرچوب به میزان ۱۵ درصد و انتشار گازهای گلخانه ای تا ۲۰ درصد می شود.





این درحالی است که این خرده فروش قدیمی، با استفاده از ترکیبی از علف هرز و کاغذ بازیافتی، جعبه های سازگار با محیط زیست برای تخم مرغ های ارگانیک تولید کرده است.





نیکولا والر، سرپرست تولیدات تازه ویت رز، گفت: “ما مصمم هستیم که استفاده از پلاستیک را در کسب و کار خود کاهش دهیم. به طوری که تعهد ما این است که همه بسته بندی های خود را به گونه قابل بازیافت و استفاده مجدد و یا کمپوست خانگی تا سال ۲۰۲۵ تبدیل کنیم.”





وی افزود:” از سال ۲۰۰۹ ما به طور کلی بسته بندی تمام محصولات را تقریبا ۵۰ درصد کاهش داده و در مورد ارائه بسته بندی گوجه فرنگی به مشتریان مان هیجان زده هستیم.”





گفتنی است، ویت رز در ماه ژوئیه، بسته بندی مخصوص ساندویچ مثلثی را که می تواند به راحتی بازیافت و استفاده مجدد شود، معرفی کرد. بسته بندی جدید ساندویچ با حمایت تولید کننده بسته بندی رپ( RAP) و ارایه دهنده ساندویچ ملتون فودز (Melton Foods ) توسعه یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;