برگزاری نخستین جشنواره ملی کودک و مقررات ملی ساختمان

نخستین جشنواره ملی کودک و مقررات ملی ساختمان به همت سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، بعد از برگزاری موفق جشنواره استانی کودک و مقررات ملی ساختمان با عنوان شهر دوستدار کودک در سال ۱۳۹۶ و استقبال پرشور کودکان از این مسابقه، نخستین دوره از این جشنواره در سطح کشور به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفندماه زادرور حکیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز بزرگداشت مهندسی برگزار می‌شود.
سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با هدف استفاده از ظرفیت مهم نظرات کودکان به عنوان نسل آینده در تشخیص نیازمندی‌های آنان در شهری که زندگی می‌کنند، این جشنواره را برگزار می‌کند.
همچنین برای اولین بار در بین سازمان های نظام مهندسی ساختمان در کشور و به عنوان یک اقدام علمی خلاق، آثار رسیده به این جشنواره در دسترس محققان قرار خواهد گرفت تا با کار پژوهشی بتوانند نیازسنجی علمی و دقیقی برای این نسل انجام دهند. نتایج تحقیق نیز به صورت مقالات علمی منتشر خواهد شد.
این جشنواره در پنج محور: محله من با فضاهای خوب و بد، از حیاط مدرسه من به محله من، مدرسه من (مدرسه و زمین های بازی سبز)، فضای ملاقات من با دوستانم و بازی با آنها در شهر من، فعالیت و دسترسی مستقل من در شهر و محله‌ام برگزار می‌شود.
کودکان و نوجوانان (سنین ۶ تا ۱۲ سال) برای شرکت درجشنواره باید آثار خود را در قالب یک فیلم کوتاه حداکثر سه دقیقه‌ای با موضوع یکی از محورهای جشنواره، حداکثر تا سی‌ام بهمن‌ماه، همراه با فرم شرکت، به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
داوری آثار رسیده یکم و دوم اسفند ماه ۱۳۹۹ خواهد بود و اسامی برگزیدگان همزمان با پنجم اسفند ماه روز مهندسی اعلام می‌شود.
در همین حال، جوایز نفرات اول تا پنجم به ترتیب دوازده میلیون ریال، ده میلیون ریال، هفت میلیون ریال، پنج و چهار میلیون ریال می باشد.
علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی: گلستان، گرگان، خیابان ولیعصر، عدالت ۳۶، سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، کدپستی ۴۹۱۶۷۶۶۹۴۵ ، طبقه دوم ( دبیر خانه جشنواره) واحد روابط عمومی یا به شماره ۰۹۱۱۵۳۸۱۰۰۶ در تلگرام یا واتس‌آپ ارسال کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;