برگزاری ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان

ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با چهار محور اصلی انرژی، محیط‌زیست، صنعتی‌سازی و ایمنی ساخت ۲۶ تا ۲۹ بهمن ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با چهار محور اصلی انرژی، محیط‌زیست، صنعتی‌سازی و ایمنی ساخت ۲۶ تا ۲۹ بهمن ماه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
با توجه به اینکه گسترش فرهنگ صنعتی‌سازی و استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین صنعت ساخت، یکی از ضروری‌ترین مباحث علمی تخصصی در رشد و توسعه کشور به شمار می‌رود، ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان، در راستای نیاز روز علاقمندان و فرهنگ‌سازی برای دست‌اندرکاران، سازندگان و بهره‌برداران صنعت ساختمان به صورت الکترونیکی ( مجازی) با استفاده از اساتید برجسته داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
خاطرنشان می‌شود ششمین همایش ملی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان از سوی دبیرخانه دائمی فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و با همکاری دانشگاه صنعتی سجاد برگزار می‌شود و دارای امتیاز یک دوره ارتقا پایه رشته‌های هفت‌گانه نظام مهندسی بر اساس مجوز دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی می‌باشد.
جهت مشاهده پورتال همایش و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;