برگزاری دومین جشنواره پژوهش و فناوری در صنعت ساختمان

به اطلاع اعضا محترم می‌رساند این سازمان،  به مناسبت روز پژوهش (۲۵ آذرماه) و با عنایت به نقش سازمان در راستای ارتقاء دانش فنی شاغلان در بخش‌های مختلف صنعت ساختمان و  اهمیت جایگاه پژوهش، اقدام به برگزاری دومین جشنواره پژوهش و فناوری در صنعت ساختمان در مورخ ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ نموده است.
در این جشنواره، سه وبینار با موضوعات مرتبط با مباحث روز جامعه مهندسی ساختمان، به صورت رایگان، برگزار می‌گردد. بدینوسیله از کلیه اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران دعوت می‌نماید در صورت تمایل، اقدام به شرکت در این جشنواره و بهره مندی از موضوعات ارائه شده نمایند.
برنامه های جشنواره: 
  1.  افتتاحیه ساعت ۱۴:۴۵ مورخ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
  2. وبینار «نقش تکنیک های طراحی و ساخت دیجیتال در فرآیند طراحی ساختمان» –  سخنران: آقای دکتر احمدرضا خلیلی- زمان: ۲۵ آذر ساعت ۱۶:۳۰-۱۵
  3. وبینار «انرژی های تجدیدپذیر در صنعت ساختمان» –  سخنران: آقای مهندس بهزاد جوانمرد- زمان: ۲۵ آذر ساعت۱۸:۳۰-۱۷
  4.  وبینار «بررسی جایگاه فناوری BIM در صنعت ساختمان» – سخنران: آقای دکتر محمد بهزادپور- زمان: ۲۵ آذر ساعت ۲۰:۳۰-۱۹
لینک ورود به جشنواره
در این خصوص، توجه به نکات زیر ضروری است:
  1. جهت ورود به جشنواره می‌توانید در تاریخ و ساعت مقرر برگزاری، بر روی آیکون “لینک ورود به جشنواره” کلیک نموده و از قسمت مهمان (guest) وارد شوید.
  2. جهت امکان شرکت در جشنواره، نیاز به نصب نرم افزار Adobe Connect بر روی کامپیوتر، لپ تاپ یا گوشی هوشمند است. که جهت دسترسی به نرم افزارهای مورد نیاز، می‌توانید اینجا کلیک نموده و از انتهای صفحه، نرم افزار مورد نیاز را نصب نمایید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;