برگزاری دوره آموزش حقوقی طراحان و مهندسان ناظر روستایی

دوره آموزش حقوقی مهندسان ناظر نظام فنی روستایی و طراحان دفاتر طراحی روستایی استان قزوین برگزار شد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  محمد شعبانیان، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در حاشیه برگزاری دوره آموزش حقوقی مهندسان ناظر نظام فنی روستایی قزوین گفت: به منظور آموزش مبانی علمی، حقوق مهندسی و تبیین علمی و بررسی جوانب متعدد مباحث مرتبط با ساختار حقوقی مهندسی و امور مرتبط با آن، ناظران نظام فنی روستایی و طراحان دفاتر طراحی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان این دوره آموزشی کوتاه مدت قزوین برگزار شد.
او با تاکید بر ضرورت توسعه و گسترش کمی و کیفی دوره‌های آموزشی برای مهندسان فعال در عرصه‌های مختلف مرتبط با صنعت ساختمان اعم از شهری و روستایی، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با توجه به گستره وسیع خدمات و وظایف سازمانی خود نقش موثری در تحکیم و گسترش صنعت ساختمان داشته و منشا خدمات زیادی در این حوزه بوده است.
شعبانیان از مدیریت و معاونان این نهاد به واسطه همکاری مطلوب خود در ارتقا سطح علمی کارشناسان و ناظران مرتبط در این امر تقدیر کرد.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان قزوین نیز در این رابطه با اشاره به ضرورت به روز بودن اطلاعات حقوقی در جریان اجرای طرح های متعدد عمرانی مانند احداث واحدهای مسکونی روستایی، گفت: حجم انبوه اقدامات انجام شده و در دست اقدام در حوزه مسکن روستایی استان، ضرورت شناخت قوانین و مقررات حقوقی مرتبط با متقاضیان و مجریان را بیش از پیش نمایان کرده و این دوره به طور قطع در راستای ارتقای سطح دانش حقوقی مهندسان و ناظران فعال در این عرصه موثر خواهد بود.
مجید کشاورز اضافه کرد: این دوره کوتاه مدت با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برای ۲۰۰نفر از اعضای نظام فنی روستایی و طراحان ۳۲دفتر طراحی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین برگزار شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;