برگزاری دوره آموزشی ارزیابی پرسشنامه واحدهای صنعتی و خدمات سبز

به گزارش تاسیسات نیوز، کیومرث کلانتری مدیر دفتر آمار و فناوری سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام این خبر، گفت: این دوره با هدف آشنایی و آموزش کارشناسان ادارات کل استان ها با نحوه درست و علمی ارزیابی پرسشنامه واحدهای صنعتی و خدمات سبز برگزار شد. دوره آموزشی ارزیابی پرسشنامه واحدهای صنعتی و خدمات سبز با همکاری دفاتر آمار و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست و ارزیابی اثرات زیست محیطی از طریق ویدئو کنفراس برای کارشناسان ادارات کل حفاظت محیط زیست استان ها برگزار شد.

 

این دوره با هدف آشنایی و آموزش کارشناسان ادارات کل استان ها با نحوه درست و علمی ارزیابی پرسشنامه واحدهای صنعتی و خدمات سبز برگزار شد.

 

کلانتری با اشاره به طراحی مکانیزه فرم ها برای نخستین بار، اعلام کرد: تا کنون 302 واحد صنعتی و خدماتی نسبت به تکمیل این فرم ها اقدام کرده و مقرر شده است تا نتایج حاصل از این ارزیابی ها همزمان با هفته هوای پاک به منظور اطلاع رسانی شفاف برای عوم مردم بر روی پورتال سازمان حفاظت محیط زیست قرار گیرد.

 

به گفته کلانتری: انتشار نتایج حاصل از ارزیابی پرسشنامه واحدهای صنعتی و خدمات سبز 302 واحد صنعتی و خدماتی همزمان با هفته هوای پاک از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست صورت می گیرد.

 

گفتنی است، سیستم ویدئو کنفرانس اختصاصی سازمان حفاظت محیط زیست سال گذشته همزمان با سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست توسط رئیس سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح شد.

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;