برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات باحضور بیش از ۱۲۰ شرکت فعال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار می شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، رحیم جلیلی با اعلام این خبر اظهار کرد: نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن، ضرورت تغییر در روش های متداول و سنتی، سبک سازی و افزایش مقاومت در برابر زلزله، بکارگیری مصالح و فن آوری های جدید، استفاده از سیستم های ساختمانی نوین را به منظور ارتقا کیفیت ساخت، بیش از پیش مطرح کرده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، استفاده از فن آوری های جدید ساختمانی و رویکرد جدید به صنعت ساختمان سازی در استان خوزستان است؛ همچنین تقویت فعالان اقتصادی استان در صنعت ساختمان، مهم ترین دستاورد برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان است.

وی افزود: فرهنگ سازی و ترویج استانداردهای ملی و بین المللی در سطح کشوردر این راستا می تواند، تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی را به سمت تولید محصولات استاندارد هدایت کرده و لازمه این امر، داشتن آگاهی کافی مروجین، کارشناسان، مهندسین و مسئولین اجرایی در حوزه ساخت و ساز است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: کمک به تغییر رویکرد تولید در صنعت ساختمان از سنتی به صنعتی سازی، آسیب شناسی موانع اجرایی، استفاده از فن آوری های نوین ساختمان، توسعه فن آوری های نوین و برقراری ارتباط بین بازار و عرضه و تقاضا، ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از جمله مواردی است که در این دوره از نمایشگه به دنبال تحقق آن ها هستیم.

جلیلی ادامه داد: بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان، آسانسور و تاسیسات با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت از ۱۰ استان تهران، البرز، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، فارس، یزد و هرمزگان از تاریخ یک اذر به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;