برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان در ۸ مهرماه

رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان گفت: ۷۸ داوطلب برای این دور از انتخابات نظام مهندسی تایید صلاحیت شده‌اند، انتخابات ۸ مهرماه برای انتخاب ۱۵ عضو هیأت مدیره سازمان برگزار می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، غلامحسین عسگری، درباره انتخابات نظام مهندسی استان و زمان برگزاری آن اظهار داشت: آن چیزی که وزارت راه و شهرسازی به صورت استانی و بر اساس جدول زمان‌بندی اعلام کرده، از ۲ مهرماه شروع می‌شود تا ۱۰ مهرماه و تاریخ برگزاری این انتخابات در استان اصفهان، پنجشنبه ۸ مهرماه است.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان در ارتباط با تعداد نامزدهای شرکت‌کننده در این دوره نیز گفت: آخرین آماری که اعلام کرده‌اند، ۷۸ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند که در میان آن‌ها، شرکت‌کنندگانی با تحصیلات عمران، معماری، شهرسازی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی ترافیک و مهندسی نقشه‌برداری وجود دارد.
وی درباره تعداد مورد نیاز افراد به تفکیک رشته‌ در سازمان نظام مهندسی ابراز کرد: در گروه عمران که شامل عمران، نقشه‌برداری و ترافیک است در استان ۸ نفر، در معماری و شهرسازی ۴ نفر و در تأسیسات برق و مکانیک نیز ۳ نفر را می‌خواهیم که در مجموع ۱۵ نفر برای سازمان نظام مهندسی باید انتخاب شوند.
عسگری درباره زمان برگزاری آزمون بعدی نظام مهندسی هم خاطرنشان کرد: معمولا بین مهر تا اسفند یک آزمون و فروردین تا شهریور هم یک آزمون دیگر برگزار می‌شود که یکی از این آزمون‌ها در یکی دو ماه گذشته برگزار شد اما به دلیل شرایط کرونا یکی از این آزمون‌ها که قرار بوده در مهر برگزار شود را حذف کردند که احتمالا در اواخر امسال برگزار می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;