برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان ومعماران تجربی  

به گزارش تاسیسات نیوز، آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی ساختمان ومعماران تجربی همزمان با سراسرکشور برگزار می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان ومعماران تجربی در روزهای ۸ و ۹ دی ماه خبر داد.
حمید انعامی با اعلام این خبرگفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان با رقابت بیش از ۲۵۰۰ نفر دراستان  طی روزهای چهارشنبه، پنچشنبه و جمعه ۸ و ۹ دی‌ماه در دو نوبت صبح وعصر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برای اخذ پروانه اشتغال بکار، در رشته های معماری و عمران (اجرا)، تاسیسات مکانیکی و برقی (نظارت و اجرا) ،معماری و عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک ،عمران (محاسبات، طرح و اجرای گود، بهسازی ) برق و مکانیک(طراحی) و معماری (طراحی) برگزار خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، ادامه داد: در آزمون پایان هفته تعداد۲۵۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد۸۰۰ را  خانم ها  و ۱۷۰۰ را آقایان تشکیل می دهند.
وی تعداد محل‌های برگزاری آزمون را ۲ حوزه اراک وساوه عنوان کرد و یادآور شد: ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون، کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به جلسه ضروری است، استفاده از کتاب و جزوه در آزمون مجاز بوده اما امانت گرفتن کتاب ممنوع است. همچنین به همراه داشتن هر نوع وسیله هوشمند یا الکترونیک نیز در محل آزمون ممنوع است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;