برپایی نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، ‌عایق و ماشین آلات وابسته

به گزارش تاسیسات نیوز، با حضور 100 شرکت داخلی و خارجی هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، ‌عایق و ماشین آلات وابسته، پنجم بهمن در تهران برگزار شد.

 

 

 

 

با هدف افزایش صادرات،‌ استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و ایجاد رقابت در بازار هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت،‌ عایق و ماشین آلات وابسته در تهران برگزار شده است.





در این نمایشگاه تولیدکنندگان داخلی و شرکتهای خارجی از کشورهای ترکیه ، آلمان ، چین و نیوزیلند، آخرین توانمندیهای خود در زمینه انواع قیر و آسفالت پلیمری و رنگی، ماشین آلات پخش قیر و آسفالت، انواع دستگاههای سنگ شکن و پلنت کارخانجات آسفالت و قطعات آنها، انواع عایق های ساختمانی، دستگاههای لکه گیری و آسفالت سطحی، ماشین آلات راهسازی، انواع پوششهای حفاظتی و آب بندی، کیسه های بسته بندی قیر، ذخیره سازی، حمل و نقل فرآورده های نفتی و پتروشیمی و تجهیزات وابسته در معرض بازدید متخصصان قرار می گیرد.





افزایش 20 در صدی مشارکت کنندگان و توجه به توان متخصصان جوان کشور در صنعت قیر ،‌آسفالت و عایق از مهمترین شاخصه های هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق و ماشین آلات وابسته است که پنجم تا هشتم بهمن در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.





با توجه به حضور هیئتهای تجاری بازرگانی از کشورهای مختلف، نشست و میزگردهای تخصصی با هدف افزایش صادرات،‌ استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و ایجاد رقابت در بازار برگزار می شود که از جمله آنها می توان به عرضه توانمندی متخصصان ایرانی در تولید قیر سبز سازگار با محیط زیست، تاثیر عملکرد نانو در صنعت قیر و آسفالت و بازیافت آسفالت اشاره کرد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;