برندگان برترین خانه های آمریکا در سال 2016

به گزارش تاسیسات نیوز، موسسه معماران آمریکا (AIA) برندگان جوایز 2017 Housing خود را انتخاب کرده است. این رویداد همیشه نسخه ای برای طرفداران خانه های با کیفیت بالاست. هر پروژه نشانگر بهترین معماری مسکونی که ایالات متحده باید در حال حاضر ارایه دهد، می باشد.

 

 

 

در مجموع 14 پروژه در میان جوایز 2017 Housing به چشم می خورد که به گروه های خانه های سفارشی یک یا دو واحدی، خانه های به ساز و بفروشی، خانه های چندواحدی و خانه های ویژه تقسیم می شود.

 

 

1. Blue Lake

 

این خانه مدرن جذاب در ابشارهای ماربل تگزاس واقع شده و طراح آن شرکت معماران Lake|Flato است که سال کذشته هم جایزه AIA Housing را از آن خود کرد.

 

 

 

طبقه بالای این ساختمان درست بالای خط درخت واقع شده و نمای کامل 180 درجه از دریاچه فراهم می سازد. نمای اطراف از میان قاب های شیشه ای یک عرشه با تهویه عالی را تقویت و فضای بیرونی زیادی فراهم می کند. یک پل کوچک به سمت پشت ملک دسترسی به دامنه کوه را امکان پذیر می سازد.

 

 

 

2. خانه مزرعه ای پنسیلوانیا

 

خانه مزرعه ای پنسیلوانیا نقطه عطفی برای خانه های مزرعه ای سنتی آمریکاست.

 

 

این خانه 278 متری در یک مزرعه 283 هکتاری در منطقه روستایی پنسیلوانیا واقع شده و دقت خاصی شده که کمترین مزاحمت را برای دیوارهای سنگی قدیمی موجود زمین داشته باشد. ویژگی این خانه پنجره های کرکره ای بزرگی است که اجازه استفاده از نور روز کافی و در عین حال خنک کردن خانه در ماه های تابستان را می دهد.

 

 

 

گرما از یک سیستم گرمایش با منبع زمین و یک بویلر با سوخت چوب تامین می شود. گرمایش بیشتر از طریق یک بخاری با سوخت چوب پشتیبان می آید که هوای گرم را در خانه به گردش در می آورد. خانه همچنین برای بهره گیری از پیل های خورشیدی که در سقف نصب شده طراحی شده است.

 

 

3. Sawmill

 

Sawmill واقع در چشم انداز بیابان خشک کالیفرنیا یک خانه غیرعادی است که چیدمان آن از چادرهایی که در یک اردوگاه زده می شود الهام گرفته است. ایده این است که خانه از سه فضای شخصی (چادر) تشکیل شده و دور یک محل مرکزی (اردوگاه) چیده می شود. در آینده، خانه احتمالاً برای افزایش تعداد نفرات حاضر به روز می شود.

 

این خانه 482 متری همه برق مورد نیاز خود را با باد و انرژی خورشیدی تامین می کند. فولادهای قراضه مورد استفاده در ساخت از یک کارخانه سیمان مخروبه تامین و انرژی زمین گرمایی هم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

Powerhouse

 

 

Powerhouse مجموعه ای از 31 واحد خانه کارامد در یک بلوک شهری در فیلادلفیا می باشد. پروژه شامل خانه های تک واحدی، دوبلکس ها و دو ساختمان کوچک است.

 

 

با الهام از سنت قوی خانه سازی فیلادلفیا، سکوهای ورودی نصب می شود که نرده ها توسط یک هنرمند محلی طراحی شده است. طراحی پایدار قابل توجه شامل جمع آوری اب باران و بام های سبز می شود.

 

 

 

Via 57 West

 

گروه Bjarke Ingel عناصر طراحی آسمان خراش ها و بلوک های پیرامونی را در طرح های خود به کار گرفته تا چیزی ایجاد کند که «بارگاه» نام می گیرد. جدای از وجه تسمیه این نام، این پروژه ای است که حتی در منهتن مملو از آسمان خراش هم نگاه ها را معطوف خود می دارد.

 

 

 

ساختمان مسکونی مجلل هرمی شکل یک پنجره با طاق نما و ایوان و دسترسی به حیاط پرنور فراهم می کند که به جز اندازه همان ویژگی های پارک مرکزی NYC را داراست. یکی دیگر از مشخصه ها جمع آوری آب باران و تصفیه در محل، سیستم های گرمایش پمپ حرارتی دوگانه و دستگاه ها و روشنایی با راندمان بالاست.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;